Gå til innhold

Får ikke tak i fotografen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å bli noen mnd siden vi giftet oss nå, og har fortsatt ikke fått bildene fra fotografen. Vet at det er mye å gå gjennom, og vi kan godt være tålmodige, men nå får jeg ikke tak i han i det hele tatt, hverken på tlf eller mail. Hvordan bør jeg håndtere det? Vi kjenner fotografen og vet han er bra, men blir oppgitt over å ikke få tak i han... Har jo betalt en god del, og begynner å få litt irrasjonelle tanker om at det kanskje har blitt noe feil osv med bildene. Noen tips eller beroligende ord?

Anonymous poster hash: 47b6b...a4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mulighet til å dra til hvor han holder til?

At han ikke tar kontakt er ikke akseptabelt når det har gått så lang tid.

• Liker 1
Skrevet

Vi fikk kontakt med han i tiden etter bryllupet, men nå er det helt stopp. Har ikke ønsket å mase for mye, men burde jeg kunne "kreve" en dato for når de kommer? Jeg blir litt stressa bare, selvom jeg jo vet at det nok går helt i orden.

Skrevet

Det begynner å bli noen mnd siden vi giftet oss nå, og har fortsatt ikke fått bildene fra fotografen. Vet at det er mye å gå gjennom, og vi kan godt være tålmodige, men nå får jeg ikke tak i han i det hele tatt, hverken på tlf eller mail. Hvordan bør jeg håndtere det? Vi kjenner fotografen og vet han er bra, men blir oppgitt over å ikke få tak i han... Har jo betalt en god del, og begynner å få litt irrasjonelle tanker om at det kanskje har blitt noe feil osv med bildene. Noen tips eller beroligende ord?

Noen måneder siden?! Det er lenge syns jeg. Selv om han skulle ha svært mye å gjøre, burde dere minimum hatt bildene innen 3 mnd (vet ikke hva du legger i "begynner å bli noen mnd siden", men da tenker iallfall jeg mer enn 3 mnd). Hvor mange mnd har det gått?

Du skriver at dere kjenner fotografen; mener du da personlig, eller at dere kjenner til ham og hans tidligere arbeider? Hvis førstnevnte, tror jeg at jeg ganske enkelt ville forsøkt å få fatt i ham på privaten jeg, og spurt ham hva som skjer. Hvis sistnevnte, ser jeg egentlig ingen annen løsning enn å møte opp på døra hans (studioet) og etterlyse bilder, sende sms osv. Dere har absolutt lov til å både "mase" og virkelig mase, dersom det har gått vesentlig mer tid enn 3 mnd siden dere giftet dere.

Skrev dere forresten kontrakt? Vår bryllupsfotograf hadde skriftlig kontrakt, der det sto makstid for hvor lenge vi ville måtte vente på bildene etter bryllupet (3 mnd). Har dere en slik kontrakt, har dere jo absolutt deres på det tørre ang å etterlyse bilder (forutsatt at det har gått lenger tid enn makstiden i kontrakten tilsier).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...