Gå til innhold

Bryllupsgave til noen som har " alt" og ikke ønsker seg noe ?

LittDiva

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg noe symbolsk , en eller annen form for lykke ønske, gammel norsk skikk , et eller annet som ikke tar plass, men har en betydning for ekteskapet.

De er flinke til å reise, spise ute, teater osv og mangler ikke penger for å si det sånn..

Edit: mer info. Skjønte at det var litt lite :)

Endret av LittDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Då vi gifta oss ønskte vi oss donasjonar til Care Norge i staden for gåver. Det kom inn ganske mykje, og det var vi utruleg glade for. Er dei medlemmar av Røde Kors, Amnesty, eller har dei andre organisasjonar som dei støttar? Kanskje ei gåve til ein av desse organisasjonane kunne vere noko?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg ha gitt et par strikkede votter, hvor det er ett par (høyre og venstre vott), og en vott med to håndledd og en felles, stor vott, så man kan holde hender i kulda :) Koselig gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg ha gitt et par strikkede votter, hvor det er ett par (høyre og venstre vott), og en vott med to håndledd og en felles, stor vott, så man kan holde hender i kulda :) Koselig gave.

Kjempekoselig ide! Denne kan jeg få til ved å bestikke naboen som er suuuuper strikker :) Endret av LittDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje gitt to potetskrellere, en for venstre- og en for høyrehendte. Det er alltid kjekt å ha når man får gjester som nekter å hjelpe til på kjøkkenet.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då vi gifta oss ønskte vi oss donasjonar til Care Norge i staden for gåver. Det kom inn ganske mykje, og det var vi utruleg glade for. Er dei medlemmar av Røde Kors, Amnesty, eller har dei andre organisasjonar som dei støttar? Kanskje ei gåve til ein av desse organisasjonane kunne vere noko?

Topp ide. Men disse er litt spesielle når det gjelder slike ting. Personlig hadde jeg blitt kjempeglad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville satt pris på alle former for gavekort på opplevelser... Om dette er billetter tilteateret, gavekort på restaurant eller noe helt annet... Jeg er altfor dårlig til å gjøre slike ting selv, og begrunner det ofte i penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det av de beste forslagene til gave til brudepar (eller kjærestepar, bryllupsdag) jeg har hørt noengang tror jeg! Det er omtenksomt, det er praktisk, det er utrolig koselig og romantisk - perfekt! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det av de beste forslagene til gave til brudepar (eller kjærestepar, bryllupsdag) jeg har hørt noengang tror jeg! Det er omtenksomt, det er praktisk, det er utrolig koselig og romantisk - perfekt! :jepp:

Takk :) Nå må bare flere i vennegjengen gifte seg, så jeg får gitt den gaven :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ta dem med på tur et eller annet sted dere liker. Les dere litt opp på forhånd slik at det blir litt guiding fra deres side, kanskje med en rebus, og sørg for en skikkelig piknik underveis.

Anonymous poster hash: 68663...596
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har en del bilder av dem så er det mange muligheter på fotobutikkene på nettet til å lage personlige/morsomme gaver. F eks lage kortstokk med bilder av dem. Mange par som liker å spille kort sammen på reiser/hytteturer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke budsjettet ditt på denne gaven, men hver sin Mariusgenser?

Anonymous poster hash: 64f77...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Maria_Marihøne

Hvis de er glade i å reise så kan kanskje en eller annen morsom reiseguide være noe? Det finnes sikkert noe sånt som "100 steder du må reise før du dør" eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Hvis de er glade i å reise så kan kanskje en eller annen morsom reiseguide være noe? Det finnes sikkert noe sånt som "100 steder du må reise før du dør" eller noe lignende.

Det finnes iallfall en sånn "100 steder du ikke må reise før du dør", eller noe lignende. Jeg har den selv, men finner den ikke igjen akkurat nå. En veldig humoristisk bok :) (Men ikke passende som bryllupsgave egentlig, mer som bursdagsgave)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...