AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Jeg har vært medlem av et treningssenter nå i 2 uker, der jeg trener 3-4 ganger i uka. Jeg har allerede begynt å merke at jeg har blitt "strammere", jeg spiser mer sunt, og jeg kjenner jeg har mistet litt valpefett på magen. Men jeg vet ikke om dette bare er innbildning eller om jeg faktisk gjør det riktig? Det har jo tross alt bare gått 2 uker, og jeg har allerede begynt å merke forskjell. 2-3 måneder hadde jeg skjønt det.. men etter kun 2 uker?? Det er jo et bra tegn at jeg har merket alt dette. Er superglad! Kjenner også at jeg har fått mye glattere og mykere hud i ansiktet, og at jeg smiler mer.(har nok noe med selvfølelsen å gjøre da:)). Jeg spiser ca 2-3 måltider om dagen. Jeg er flinkere til å spise sunt og vite hva jeg får i meg, istedenfor å bare spise alt jeg ville, når jeg ville, for en stund tilbake. Itillegg følte jeg meg elendig og lat etter å ha fått i meg alt det jeg ikke burde. Men nå, er jeg så glad og stolt av meg selv Målet mitt er såklart å gå ned i vekt. Så jeg vil egentlig vite om jeg gjør det riktig? Jeg er nybegynner innenfor dette, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig. Vet jo bare at trening er bra, så, haha. Jeg håper noen kan svare på dette, og kanskje gi meg noen råd og tips Anonymous poster hash: c1d43...433
Betty2 Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Hvis du har endret kostholdet, og trener 3-4 ganger i uken, så er det ikke unaturlig å kjenne resultater etter 2 uker, det er ofte i begynnelsen mann oppøever størst fremgang og endringer. Forøverig kan du god øke antall måltider, 2 måltider om dagen er litt lite, 3 er i grense land, men går fint om du er flink med mellom måltidene. Stå på videre, og gjør treningen til et opplegg som gjør at det er gøy å holde på, da er sjansen større for at du ikke detter ut av treningen etter kort tid.
Jade Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Så flink du er! Dette er en god sirkel! Trening gir energi, og du vil merke masse gode resultater som igjen vil gi deg motivasjon til å fortsette med å trene og leve sunt! Keep up the good work!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå