Gå til innhold

Middag og hverdagsdate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater kommer endelig hjem etter noen ukers reise. Typisk er jeg opptatt i helga, så tenker å invitere han på date en dag i uke. Altfor lenge å vente til neste helg :P Har ikke truffest i ukedagene tidligere.

Hva passer det å gjør på en ettermiddag/kveld? Tenker at jeg burde kanskje lage middag til han, men er veldig usikker på hva keg burde lage. Bør vere noe litt ordentlig, men ikke så vanskelig eller tidkrevende siden jeg må lage det etter jobb.

Anonymous poster hash: a11d9...e59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å surre en filet av noe slag i spansk eller italiensk skinke pleier å se fancy ut men være enkelt å lage. Spørs jo hvilket kjøtt du bruker, men stekt sopp eller asparges med ovnsstekte poteter funker fint. Peppersaus, rødvinsaus, fløtesaus passer til mye.

Anonymous poster hash: 35f92...063
Skrevet

trinesmatblogg.no – sjekk her.

Skrevet

Menn liker kjøtt! Stek biff.

Anonymous poster hash: 0da5e...9f9

Skrevet

Menn liker kjøtt! Stek biff.

Bortsett fra menn som ikke er kjøttetere kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Bortsett fra menn som ikke er kjøttetere kanskje?

Hehe, det var et forsøk på å komme med et enkelt forslag som ville vært bra i sikkert 90% av tilfellene.

Ekte menn spiser kjøtt! :-p

Skrevet

Han spiser kjøtt, men jeg er egentlig ikke så gira på å lage biff. Er så ofte jeg ikke får til den stekingen, og vil ikke ta sjansen på servere han seig biff.

Skrevet

Kyllingfilet surra i bacon med ris eller ovnbakte poteter og en god saus :)

Skrevet

Skal prøvelage kylling med bacon, så kanskje det vil stå på menyen :) Liker vertfall forslaget.

Men noen som har forslag til hva vi kan gjøre på? Han får nok sove over om han vil, men kan tenke meg å gjøre litt annet enn bare spise og kose :P

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...