AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Jeg stod i heisen i dag og tok den opp og ned da en ung herremann, kan hende i midten av tyveårene, entret mitt værelse og trykket på knappen prydet av tallet 4. Da vi stod der begynte plutselig hele hodet hans å lyse, og auraen fikk en dyp rødlig farve. Dette kan signalisere seksuelle og romantiske følelser såvel som intens sorg, så jeg følte for å bidra til denne mannens komfort. Jeg prikket ham på skulderen og fortalte: "Jeg kan se auraen din." Den unge mannen bare så rart på meg, likesom om jeg var en gal, før han så bort. Jeg kremtet igjen for å påkalle hans oppmerksomhet. "Jeg kan se auraen din," sa jeg igjen; "den er dypt rød, og jeg vil bare du skal vite det. Jeg tolker deg dithen at du er var auraens signalement i forhold til menneskesjelen?" Dette ble merkverdig nok ikke særlig godt mottatt. Han vendte seg mot meg igjen med et mørkt blikk, og auraen hans ble mørkere i kantene. "Du er sprø," sa han kort og vendte seg bort igjen. "Nei," svarte jeg, "jeg er slettes ikke sprø. Jeg bare ser mer enn de fleste. Du har sterke emosjoner i vente, men jeg vet ei om de stammer fra smerte eller seksuell lyst." Da ble han sint og auraen nesten beksvart, med bare hint av det røde igjen. Han trykket på døråpnerknappen i heisen og gikk ut, enda det var to etasjer igjen. Jeg tok heisen opp og ned i noen timer til, da han plutselig kom inn igjen, denne gang fra femte etasje. Nå var auraen hans grålig. "Jeg hater å si så, men jeg sa det ville hende," sa jeg, ikke helt uvitende om hva som hadde hendt. En grå aura signaliserer depresjon, ofte den som kommer etter dødsfall eller andre personlige rammelser. Han sa ikke noe, bare gikk inn i heisen ved siden av meg og stod i stillhet resten av heisturen. Anonymous poster hash: c65ae...944
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg synes det er mer merkelig at du tok heisen opp og ned noen timer, enn at du så mannens aura... 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Hvorfor heisen opp og ned i flere timer? Har sett aura jeg og, men når jeg hsr vært syk..ikke psykisk sykdomAnonymous poster hash: c4508...608
rumperister Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Jeg synes det er interessant med aura, og tror kanskje det er noe i det. MEN, hadde noen sagt noe sånt til meg i en heis, hadde jeg blitt ganske fortumlet Kan råde deg til å "lese" mennesker før du forteller dem om slikt. Det er ikke alle som tror på det. En stresset ung mann mottar kanskje ikke et "alternativt budskap" på samme måte som du selv ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå