Gjest Arbeider Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Noen som vet om en kebabsjappe i bergen hvor kebabkjøttet er i flak?
Rosewood Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 (endret) Kjæresten min sa at det er en ved Marken, rett med togstasjonen som selger sånne Endret 27. september 2013 av Rosewood
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Finnes ikke god kebab i Bergen, dessverre Den beste er Nirvana kebab like ved siden av Rimi i Øvregaten (35 tror jeg), men de flaker ikke av der heller. Anonymous poster hash: 1772a...fdd
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Jeg tror forresten kanskje at det er mer hygienisk at man ikke flaker, derfor er det flere og flere som ikke gjør det lenger. Den står jo ganske lenge og surrer og surrer rundt på den pinnen. Og det er ikke over 60 grader for å si det sånn. Tidligere var det omtrent bare Bergen kebab og den i Marken som ikke flaket. Anonymous poster hash: 1772a...fdd
Rosewood Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Har ikke smakt en eneste god kebab her i Bergen enda.. De funker helt fint som nattmat etter fylla, men ikke noe jeg kjøper ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå