AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Skal flytte til en by, men vil ikke gå på nav der. Kjenner de som jobber der og det vil bli super kleint og dette kan jeg ikke leve med (Sliter så innmari)! Er det mulig å bo i en by, og ha nav kontor i en annen? Anonymous poster hash: 1a9cf...f24
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Nei, det tror jeg ikke går. Med mindre det finnes flere NAV-kontor innenfor samme kommune, men det er det vel ikke mange kommuner som har. Kjenner du ALLE som jobber på NAV da? Du kan jo be om å få en saksbehandler du ikke kjenner. Anonymous poster hash: 5e518...7cb 1
frøkna Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Nei, men kjenner du en der så kan ikke denne personen være saksbehandler for deg grunnet habilitet. Jobber personen på nav tviler jeg på at han dømmer folk som går på nav.. Du kan jo sende mail og spørre? 2
Pringle Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Jeg tror ikke engang en saksbehandler har lov til å behandle saken din om han/hun kjenner deg fra før, pga inhabilitet. Kjenner du absolutt alle som jobber på NAV der, er du tidligere NAV-ansatt?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Før jeg svarer så stiller jeg spørsmålet: er du eller har vært ansatt?Anonymous poster hash: 25bfc...a22
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Du kan søke om "settekontor" basert på personvern, men du har i utg.pkt ikke rett på det iht loven. (Settekontor innebærer et annet kontor.) NAV-ansatte har dette dersom de jobber i egen kommune, men selv de er tilbake på lokalkontoret ett år etter arbeidsforholdet er slutt. Selv om du kjenner disse folkene, så har de taushetsplikt og er profesjonelle.Anonymous poster hash: 4d471...651
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Det er i en by der alle kjenner alle!! Kjenner ikke ALLE, men god del av dem.. Er redd når nav ansatte rullerer eller trenger hjelp av hverandre, så kommer dem over meg og min situasjon.. Takker for svar dere <3 Anonymous poster hash: 1a9cf...f24
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Det er i en by der alle kjenner alle!! Kjenner ikke ALLE, men god del av dem.. Er redd når nav ansatte rullerer eller trenger hjelp av hverandre, så kommer dem over meg og min situasjon.. Takker for svar dere <3 Anonymous poster hash: 1a9cf...f24 Men hva betyr det om de finner ut av du er på NAV? Trenger du støtte, så trenger du støtte, så enkelt er det. Anonymous poster hash: 94314...df6 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Men hva betyr det om de finner ut av du er på NAV?Trenger du støtte, så trenger du støtte, så enkelt er det. Anonymous poster hash: 94314...df6 Enig. Det er direkte barnslig frykt.Anonymous poster hash: 4d471...651 2
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Skal flytte til en by, men vil ikke gå på nav der. Kjenner de som jobber der og det vil bli super kleint og dette kan jeg ikke leve med (Sliter så innmari)! Er det mulig å bo i en by, og ha nav kontor i en annen? Anonymous poster hash: 1a9cf...f24 Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå