AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Jeg vil så gjerne vite om kjæresten min sin fortid, hvor mange han har hatt sex med osv.. Vil vite alt sammen.. Tror dere at jeg kommer til å angre når jeg får svar?Anonymous poster hash: 03dd6...dc4
frøkna Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Det er nok ganske vanlig å være nysgjerrig, men svaret gjør jo egentlig ingen forskjell, så hvorfor spørre? Jeg ville heller tenkt på hva slags signal det sender å spørre om den type spørsmål enn hvordan man reagerer selv på svaret.. 5
Amarinda Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Ikke spør om du er sikker på at du kan takle det samme hva slags tilbakemelding du får. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Det er nok ganske vanlig å være nysgjerrig, men svaret gjør jo egentlig ingen forskjell, så hvorfor spørre? Jeg ville heller tenkt på hva slags signal det sender å spørre om den type spørsmål enn hvordan man reagerer selv på svaret.. Hva slags signaler sender man..?Anonymous poster hash: 03dd6...dc4
Cookiemonster Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Ja, det kommer du til å angre på 3
Gjest 8440 Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Hadde du spurt meg ville du straks kysset meg og sagt du elsker meg! :-) Jeg ville vært spesiell for deg. Og ja, dere andre: Jeg kommer til å bli en god elsker. Hvis du vet han har hatt mange partnere, så la vær å spørre. Får du indre bilder kan de surre å gå i hodet.
frøkna Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Hva slags signaler sender man..?Anonymous poster hash: 03dd6...dc4 Om en mann hadde gravd om mitt sexliv ville jeg følt meg analysert, og dømt deretter. For få og man er prippen, for mange og man er løs. Jeg ville blitt redd om svaret forandret måten han så på meg, og lurt på om det var noe han tenkte mye på/ vektla når han skulle velge partner. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Åh, lurer så på det samme selv. Men unngår å spørre, vet jeg ikke ville taklet det... Anonymous poster hash: 9187d...ac9
Mike Waters Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Med mindre du blir kåt av det har ingenting fornuftig kommet av å grave i partnerens tidligere sexliv! 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 Jeg har spurt om ALT - men jeg har også funnet ut mye jeg ikke har trengt å vite... Men jeg er glad jeg spurte, og jeg glad jeg fortsatt spør. Jeg vil vite hvordan min kjære var, og hvem han var, før han traff meg. Jeg har hatt dobbelt så mange sexpartnere som han, men han er veldig erfaren og har prøvd ut MYE. Han vet derimot ingenting om mitt gamle sexliv, for han vil ikke vite det. Hvis det gnager deg at du ikke vet kan du vel spørre han, men si du helst ikke vil vite detaljene. Anonymous poster hash: db457...012
Gjest Brillefin Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Ser ikke poenget i å vite slike ting. Fortid er fortid. Så lenge han ikke har sex med andre mens vi er i et forhold, så hadde ikke jeg brydd meg.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Jeg er ikke helt enig med dere som sier man ikke skal vite noe. Jeg visste litt om min eks-manns fortid, og han hadde hatt mange flere sex-partnere enn meg og et par litt lengre forhold. Jeg kom fra et langvarig forhold som hadde vart siden ungdomstiden. Etterhvert viste det seg at vi var veldig forskjellige og nå er det slutt mellom oss pga utroskap fra hans side (antagelig flere forskjellige og over flere år). I ettertid har jeg fått vite at han hadde mange partnere (mange ONS) og han hadde også bedratt flere av sine tidligere kjærester. Dette skulle jeg gjerne visst på forhånd og kanskje hadde det påvirket mitt valg om jeg ble sammen med han i et seriøst forhold eller bare rotet litt en stund. Jeg trodde han var mye mer "skikkelig" enn det jeg har fått vite etterpå, og vi kom inn i forholdet med helt forskjellige vaner og forventninger til sex-livet. Og ja, vi snakket om det men jeg valgte å ikke grave og han fortalte ikke så mye. Så for mitt neste forhold, vil jeg vite mer om personen på det området før jeg innleder et fast forhold.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Jeg synes du høres fornuftig ut jeg, TS. Det er ikke alltid sannheten er koselig å høre, men den er gull verdt i de fleste omstendigheter.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Dette hørtes ut som et lurt spørsmål! Spør i vei!
waco Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Jeg vil så gjerne vite om kjæresten min sin fortid, hvor mange han har hatt sex med osv.. Vil vite alt sammen.. Tror dere at jeg kommer til å angre når jeg får svar?Anonymous poster hash: 03dd6...dc4 Ja, men vil du kjøre anal og ta spruten i munn dersom de tidligere damene har gjort det?
waco Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Dette hørtes ut som et lurt spørsmål! Spør i vei! Det morsomste er hvis han har pult på flere av venninnene til trådstarter, - da kan vi skape litt dramatikk der hvor det tidligere var kjedelig og ikke fantes drama.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Jeg vil så gjerne vite om kjæresten min sin fortid, hvor mange han har hatt sex med osv.. Vil vite alt sammen.. Tror dere at jeg kommer til å angre når jeg får svar?Anonymous poster hash: 03dd6...dc4 Jepp. Du skal ikke legge deg opp i noe du ikke har noe med.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #19 Skrevet 28. september 2013 Det morsomste er hvis han har pult på flere av venninnene til trådstarter, - da kan vi skape litt dramatikk der hvor det tidligere var kjedelig og ikke fantes drama. Uansett hva han svarer, uansett, så vil det aldri være noe godt som kommr ut av det. Hvis han ikke vil svare vil hun mistenke at det ligger noe stygt i hans fortid eller at han ikke stoler på henne. Hvis han ikke har ligget med så mange, si to, så vil hun lure på om han kanskje er veldig streng på dette med sex og kanskje han ser ned på henne for hennes antall. Hvis han har ligget med mange, si 20-30, så vil hun føle seg usikker på det også. Uansett hva han svarer så vil det ikke komme noe godt ut av å spørre.
waco Skrevet 28. september 2013 #20 Skrevet 28. september 2013 Uansett hva han svarer, uansett, så vil det aldri være noe godt som kommr ut av det. Hvis han ikke vil svare vil hun mistenke at det ligger noe stygt i hans fortid eller at han ikke stoler på henne. Hvis han ikke har ligget med så mange, si to, så vil hun lure på om han kanskje er veldig streng på dette med sex og kanskje han ser ned på henne for hennes antall. Hvis han har ligget med mange, si 20-30, så vil hun føle seg usikker på det også. Uansett hva han svarer så vil det ikke komme noe godt ut av å spørre. Og hun vil bestandig lure på om noen var penere enn henne. Om noen var flinkere til å suge enn henne. Og alle de andre alminnelige tingene kvinner i særdeleshet funderer over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå