Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 sjønner ingenting jeg nå, er ikke kåt eller noe sånt, den er bare stein hard uansett. ekkelt å gå er det også. sjønner ingenting, noen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Kan du ha en infeksjon? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Har du slått deg? Eller som SUz sier, en infeksjon. Husker en gang da jeg snaut var kommet i puperteten hovnet de indre kjønnsleppene mine så sinnsykt opp at jeg ikke kunne gå, varte en dag eller så, og så var det borte. Fant aldri ut hvorfor, og rakk ikke gå til legen før det ikke var der mer. Hvis det varer, ville jeg fått en lege til å se på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 trodde først det var soppinfeksjon, kanskje det var det også. aner ikke, men jeg tok iallefall å kjøpte meg sånn canesten 6pack. har tatt halvparten nå å sviingen i skjeden har begynnt å gi seg. (har aldri hatt soppinfeksjon før da, så aner egentlig ingenting)men samtidig så begynte klitoris å bli skikkelig hard, har vært det i 2 dager nå. er det vanlig i sammenheng med soppinfelsjon da, å kan det være at jeh har soppinfeksjon..?? det var liksom svie i skjeden, å utfloden(vis det var utflod da) ble lizzom liggende i ett halvtørt lag innenfor kjønnsleppene.. ??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 Gå til lege! Godt mulig det er sopp, men da får du vite sikkert - og det er bedre med en tur for mye til doktoren enn en for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå