Gå til innhold

Sykt støl! Kan jeg trene i dag?

Suzy

Anbefalte innlegg

Var på en ny (for meg) time på tirsdag der blant annet lårene mine fikk kjørt seg med utfall og knebøy (med vektstang) *au*

Jeg var støl i går og, men i dag er jeg om mulig enda verre!!! *klynk* :oops: :o

Spørsmålet er - er det greit å gå på spin/styrke time i dag? (35 minutter spinning og deretter 40 minutter vekt i sal på overkroppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

For meg så hjelper det på stølheten om jeg trener dagen etter eller et par dager etter, men ikke så hardt... Litt gåing eller lett spinning burde gå greit. Bli god og varm i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å kjøre meg litt ekstra på spinninga i dag da slik at jeg blir gjennomvarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Varm opp godt først, ellers så kommer det til å gjøre veldig veldig vondt i morgen... og husk å tøye! Ikke press deg noe lenger på spinninga enn du kjenner du orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenkte mer på å sykle litt ekstra i forkant av timen så jeg blir skikkelig varm - ikke ta i særlig my (da klarer jeg vel ikke å gå i morra...) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg ville ikke gått på spinning,men sykklet moderat før styrke på Overkroppen. Ville ikke trent vanlig styrke når du er støl ,musklene trenger å hvile en dag mellom øvelsene for å vokse og komme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Ikke tøy på støle muskler, da ødelegger du muskelfibrene enda mer og blir enda stølere. Vent til stølheten er borte og tøy heller godt da.

Du kan fint trene overkroppen når du er støl i bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips - takk :wink:

Jeg har allerede hvilt en dag - trente ikke i går. Tenker jeg skal gå på timen i dag og ta det piano, slik at jeg blir god og varm, men ikke får vondt - styrketreninga på overkroppen er selvfølgelig ikke noe problem :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare si at jeg dro på spin/styrketimen i går og har det betraktelig bedre med lårtene mine i dag.

Spinninga var bare behagelig (tok det ganske lett på motstanden, men hang med), men jeg måtte "mime" når vi hadde knebøy på starten av styrketimen. Det gikk ikke :ler:

Litt mør i dag, men skal på trening i dag og så jeg regner med at jeg har det fint i morra igjen :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...