Gå til innhold

hold in/ korsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er slank og liker å gå i stramme klær da dette kler meg best. Skal på en event imorgen...skulle gjerne hatt noe som gjør magen helt flat. Gjerne noe som ikke koster flesk og er noenlunde behagelig å gå i + holder seg på plass.

Anbefalinger?

Pris, merke+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sjekke ut på cubus (de har holdin fra triumph) eller på kappahl.

Om du er slank så trenger du vel strengt tatt ikke holdin? Om du må ha det selv om du er slank, så går du i feil type slanke klær. Jeg er tynn selv, men vil selvsagt ikke fremheve den pittelille bulken under navlen (som alle har egentlig, men) og derfor bruker jeg kjoler som fremhever andre ting enn maven, og kjoler kan være stramme selv om de ikke er stramme akkurat rundt magen.

Anonymous poster hash: fa350...2f9
Skrevet

Vi har forskjellige kroppstyper vettu. Jeg har stor sprettrumpe og store pupper og veldig smal midje. Dette liker jeg å fremheve. Men får en liten kul på magen under navlen. Om jeg har vide klær over magen så ser jeg tykk ut med eplefasong pga pupper og rumpe. Det er jeg ikke interessert i. Jeg kan å kle meg for min kropp. Men alt kan alltid bli bedre. Derfor vil jeg forsøke med holdin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...