Gjest Phair Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 hwi mit favoritt navn på gutt er Kaurin jeg synhs det er fint videre er Skarphedin Trym Ull Brage Ask Tage Wollert Har litt sans for norrøne navn Sylfest vis det går han Kornelius har litt sans for dobbeltnavn og jente navn er Embla Ylva Lea Tomine hørte om en jente som het Lea tomine det er fint Emilie Emy Saga Thea hørte Lullu hadde Celin jeg syn Celine er fint men det minner meg om Cèline Dion ogjegh ar ikke helt sans for hun Liv syns jeg er bra og Haralda Petrea etter Lalla carlsen Mindy Elin Britt Madelene Lena Lisa Lotta Kristin Alina vis det ble tvillinger Gutt og Jente kunne man jo ta en stygg en og kalle Gro og Kåre du har gudrun to ganger den ene uthevet va skal vi ta av det Hilsen Beklager at jeg ler men, ULL???
Gjest Pet Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Ull? :o Fint med norrønne navn, men mener du seriøst av hvis du fikk en sønn ville du kalt ham for Ull?
Gjest Phair Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Ull? :o Fint med norrønne navn, men mener du seriøst av hvis du fikk en sønn ville du kalt ham for Ull? Jeg ler meg i hjel Kom da Ull, du er alltid så treg!
Gjest Pet Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Skarphedin var ikke så værst det heller. Ull Skarphedin, kanskje? Ron Jeremy blekner kraftig i forhold.
Gjest Phair Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Skarphedin var ikke så værst det heller. Ull Skarphedin, kanskje? Ron Jeremy blekner kraftig i forhold. Ron's navn blekner!
Tule Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Beklager at jeg ler men, ULL??? heu ull er skiguden i norrøn mytologi så det er greit jreg syns det er fint men jeg er ikke sikker hilsen
Gjest Pet Skrevet 28. april 2004 #7 Skrevet 28. april 2004 Ull er gud for tomannsstrid og konkurranse, men veldig flink til å gå på ski.
Tule Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Ull? :o Fint med norrønne navn, men mener du seriøst av hvis du fikk en sønn ville du kalt ham for Ull? hei det er jo skiguden i norrøn mytologi jeg syns det er fint men jeg viet ikke om jeg ville brukt det trodde seriøst at flere vile reagere på Haralda Petrea mendet verste er ast ejg begynner og like det navnet og hilsen
Tule Skrevet 28. april 2004 #9 Skrevet 28. april 2004 Jeg ler meg i hjel Kom da Ull, du er alltid så treg! hei va mener du med det der jeg ser ikke helt va som er rart hilsen
Gjest Phair Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 hei va mener du med det der jeg ser ikke helt va som er rart hilsen Du ser ikke hva som er rart med å kalle et barn for Ull?
Tule Skrevet 28. april 2004 #11 Skrevet 28. april 2004 Skarphedin var ikke så værst det heller. Ull Skarphedin, kanskje? Ron Jeremy blekner kraftig i forhold. hei var det noe gærent med det og skarpehedin er vel et fint navn hilsen
Gjest Phair Skrevet 28. april 2004 #12 Skrevet 28. april 2004 Beklager, men jeg må nok melde pass på de navnene gitt
Tule Skrevet 28. april 2004 #13 Skrevet 28. april 2004 Ull er gud for tomannsstrid og konkurranse' date=' men veldig flink til å gå på ski.[/quote'] hei da er det vel et fint navn hilsen
Gjest Pet Skrevet 28. april 2004 #14 Skrevet 28. april 2004 Nei, Ull er ikke et navn selv om en norrøn gud het det.
Tule Skrevet 28. april 2004 #15 Skrevet 28. april 2004 hei det er jo guden for tomanstrid og konkuranse og en er god og åg på ski og jeg tror det er et fint navn men ikke så mye brukt men og en ting har du knabba underskriften min og er det ikke måte på frekkhet hilsen
Gjest Phair Skrevet 28. april 2004 #16 Skrevet 28. april 2004 Jeg har sett det. Men det er mit livsmotto som jeg lever etter, så jeg nekter å bytte
Tule Skrevet 28. april 2004 #17 Skrevet 28. april 2004 hei er det noe gærent med skarphedin og han er en skald jeg syns det er et fint anv hilsen
Tule Skrevet 28. april 2004 #18 Skrevet 28. april 2004 Nei' date=' Ull er ikke et navn selv om en norrøn gud het det.[/quote'] hei nei det er jo kanskje litt langt enm mange bruker jo navn fra guder jeg vet om en osm heter odin hilsen
Gjest Pet Skrevet 28. april 2004 #19 Skrevet 28. april 2004 Langt? Nei, det er ikke pga lengden at jeg mener at Ull ikke er et navn. Hel, er det også et navn?
Tule Skrevet 28. april 2004 #20 Skrevet 28. april 2004 hei ok men når tok du det, jeg syns det er skremmende du har jo begynt og kopiere måten min og sitere på og hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå