Gå til innhold

Langidstanseforhol, gaver, belønninger og små ting som kan sendes over internett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har et forhold med en kvinne som desverre befinner seg i utlandet for øyeblikket. Jeg er opptatt av å sende henne mye oppmerksomhet på ulike måter. Til nå har jeg sendt eposter i hytt og pine, selv om vi snakker sammen hele tide, sexy bilder av meg selv, amazon gavekort, e-cards, dikt (jeg er ikke flink) og muligens noe annet jeg ikke kommer på.

Jeg ber om hjelp til hyggelige overraskelser og gaver jeg kan sende henne uten at det nødvendigvis koster så mye. Det er fint å overraske henne så ofte som mulig. Jeg har allerede tenkt på å sende henne blomster på døren, så det trenger dere ikke nevne.

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Sikker på at dette ikke blir litt mye? Jeg hadde løpt min vei med så mye oppmerksomhet..

Skrevet

Jeg hadde synes det hadde vært litt kult om kjæresten min som er vekkreist halve året (oppdelt i flere omganger) hadde bestilt noe sexy undertøy han ville at jeg skulle ha på neste gang han kom hjem. F.eks en sånn liten halvveis gjennomsiktig nattkjole eller noe som kan brukes av de fleste eller eventuelt noe mer tilpasset hennes kroppsform og selvtillit. Men det kommer jo selvfølgelig helt ann på hvilke type dame dette er.. Ellers har jeg fått blomster på døren, som du nevner at du har tenkt på. Det er veldig koselig også:)

Anonymous poster hash: a8e80...934
Skrevet

Jeg hadde ikke likt så mye oppmerksomhet. Eller, jeg hadde likt mye kontakt, men ikke alle gavene og kortene. Men det kommer jo an på dama også da og hva slags forhold dere har. Du kjenner jo henne best.

Jeg ville likt å få norsk sjokolade eller andre ting som minner meg om hjemme i posten. Bilder med ting vi har til felles osv. Og at du følger med når jeg forteller deg ting slik at du spør etterpå.

Anonymous poster hash: 25288...012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...