Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en super gutt i desember i fjor. Eller vi begynte å chatte. Praten gikk løst og ledig om alt, og det var en kjempekjemi. Når jeg ser tilbake nå, så er muligheten for at han dro på litt med positive ting for å få meg intr.

Vi møttes første gang i midten av desember, jeg hadde da en tøff periode i livet, og daten gikk ikke akkurat bra. Det sa ikke pang, og jeg presenterte han for venninnene mine;) Tenkt alikevel at jeg ville gi fyren en sjanse til, møttes hjemme hos meg i romjula. Der la han alle kortene på bordet med en gang, mest negativ, og jeg ble sittende igjen sjokkert. Det eneste jeg tenkte var "slooooow down", man trenger ikke si alt med en gang. Han gikk, og jeg var skjønt enig med meg selv at dette var ikke noe for meg. Han spurte om han kunne komme en lørdag, jeg sa nei.

Jeg er en veldig inkluderende person, så da jeg skulle ha fest i slutten av januar, inviterte jeg han igjen. Denne gang sa det pang. Det formelig gnistret, og når han kysset meg var det stjerner, raketter og alt på en gang. Jeg besvimte omtrent, og aldri har jeg opplevd en sånn lidenskap.

Etter det gikk det som en dans på roser, med masse kvelder med kos/snakk/bli kjent. Perfekt kjemi på alle områder.

Så skar det seg....baggasje fra begge knuste fort illusjonene. I en konflikt stakk han, og ble stille og ignorerte mld mine. Jeg ble sint og gjorde det slutt. Og sånn var det av og på en stund. Der han imellom ba meg om å bestemme meg.

Begge har hele tiden bedyret den andre med at det ikke har vært noen andre i mellom pausene våre.

Møtte han ute etter en krangel, der han var rimelig påseilet. Tok ansiktet mitt i hendene sine, kysset meg med en intensitet som....og sa " du er en jente jeg kan elske, men jeg tør ikke!"

Av og på.....av og på.....av og på...... Jeg har overreagert hundre ganger, klikka pga ignoreringen. Og er den første til å legge meg flat pga dette.

Han er ute hver helg, prioriterer ikke meg (vi har ikke vært kjærester, vel og merke), og når vi møtes er det kun hjemme hos meg. Kontra begynnelsen da vi dro overalt..sammen.

Den siste tiden har vi hatt lange pauser. Dette skjedde etter at jeg endelig bestemt meg og sa at jeg ville satse. Da skylder han på at det har vært for mye frem og tilbake, og at han ikke har lagt så mye i det, for da blir opp og nedturene færre.

Nå kommer han en gang i uka, vi har oss....så blir det rimelig tyst.

Mine venner sier jeg er en idiot som ikke ser klart. Jeg derimot har en annen følelse....vi har begge ekstremt mye baggasje, og masse å rydde opp i.

Når vi er sammen. Er det som å være med mine nærmeste venner. Det humor, varme og åpenhet er naturlig. Også denne kjemien da....med en mann som tar ansiktet mitt i sine hender og kysser meg som om han elsker meg til døde....stryker meg over håret.....ser meg dypt inn i øynene, og smiler....for så å bare bli veldig stille.

Og hadde dette vært en player, hadde han lovt meg gull og grønne skoger....han her sier ingenting. Og lover aldri noe.

Trenger seriøse svar på dette, ingen overfladiske fjasesvar, da jeg begynner å bli rimelig sikker på at jeg elsker en mann for første gang i mitt liv.

Anonymous poster hash: a79da...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er genial!

Tipper han har lest boka "the game". Gi jenta oppmerksomhet, så stillhet, oppmerksomhet, stillhet osv er den sikreste måten å få ei dame interessert på.

Anonymous poster hash: 62ea3...2f3
Gjest Zupawåman
Skrevet

Han er genial!Tipper han har lest boka "the game". Gi jenta oppmerksomhet, så stillhet, oppmerksomhet, stillhet osv er den sikreste måten å få ei dame interessert på. Anonymous poster hash: 62ea3...2f3

Jojo, men nå vet han jo at jeg er intr??? Hjelper det hvis jeg sier at jeg har fortalt han at jeg aldri har elsket en mann før. At jeg alltid har blitt lei etter ett år i mine forhold. Alltid vært forelsket i forelskelsen....aldri hatt kjærlighetssorg.... Ikke veldig smart å si, skjønner jeg nå i ettertid.....

Skrevet

Han er genial!

Tipper han har lest boka "the game". Gi jenta oppmerksomhet, så stillhet, oppmerksomhet, stillhet osv er den sikreste måten å få ei dame interessert på.

Anonymous poster hash: 62ea3...2f3

Gjelder det for menn også?

Anonymous poster hash: 57372...4ee

Skrevet

Møtte en super gutt i desember i fjor. Eller vi begynte å chatte. Praten gikk løst og ledig om alt, og det var en kjempekjemi. Når jeg ser tilbake nå, så er muligheten for at han dro på litt med positive ting for å få meg intr.

Vi møttes første gang i midten av desember, jeg hadde da en tøff periode i livet, og daten gikk ikke akkurat bra. Det sa ikke pang, og jeg presenterte han for venninnene mine;) Tenkt alikevel at jeg ville gi fyren en sjanse til, møttes hjemme hos meg i romjula. Der la han alle kortene på bordet med en gang, mest negativ, og jeg ble sittende igjen sjokkert. Det eneste jeg tenkte var "slooooow down", man trenger ikke si alt med en gang. Han gikk, og jeg var skjønt enig med meg selv at dette var ikke noe for meg. Han spurte om han kunne komme en lørdag, jeg sa nei.

Jeg er en veldig inkluderende person, så da jeg skulle ha fest i slutten av januar, inviterte jeg han igjen. Denne gang sa det pang. Det formelig gnistret, og når han kysset meg var det stjerner, raketter og alt på en gang. Jeg besvimte omtrent, og aldri har jeg opplevd en sånn lidenskap.

Etter det gikk det som en dans på roser, med masse kvelder med kos/snakk/bli kjent. Perfekt kjemi på alle områder.

Så skar det seg....baggasje fra begge knuste fort illusjonene. I en konflikt stakk han, og ble stille og ignorerte mld mine. Jeg ble sint og gjorde det slutt. Og sånn var det av og på en stund. Der han imellom ba meg om å bestemme meg.

Begge har hele tiden bedyret den andre med at det ikke har vært noen andre i mellom pausene våre.

Møtte han ute etter en krangel, der han var rimelig påseilet. Tok ansiktet mitt i hendene sine, kysset meg med en intensitet som....og sa " du er en jente jeg kan elske, men jeg tør ikke!"

Av og på.....av og på.....av og på...... Jeg har overreagert hundre ganger, klikka pga ignoreringen. Og er den første til å legge meg flat pga dette.

Han er ute hver helg, prioriterer ikke meg (vi har ikke vært kjærester, vel og merke), og når vi møtes er det kun hjemme hos meg. Kontra begynnelsen da vi dro overalt..sammen.

Den siste tiden har vi hatt lange pauser. Dette skjedde etter at jeg endelig bestemt meg og sa at jeg ville satse. Da skylder han på at det har vært for mye frem og tilbake, og at han ikke har lagt så mye i det, for da blir opp og nedturene færre.

Nå kommer han en gang i uka, vi har oss....så blir det rimelig tyst.

Mine venner sier jeg er en idiot som ikke ser klart. Jeg derimot har en annen følelse....vi har begge ekstremt mye baggasje, og masse å rydde opp i.

Når vi er sammen. Er det som å være med mine nærmeste venner. Det humor, varme og åpenhet er naturlig. Også denne kjemien da....med en mann som tar ansiktet mitt i sine hender og kysser meg som om han elsker meg til døde....stryker meg over håret.....ser meg dypt inn i øynene, og smiler....for så å bare bli veldig stille.

Og hadde dette vært en player, hadde han lovt meg gull og grønne skoger....han her sier ingenting. Og lover aldri noe.

Trenger seriøse svar på dette, ingen overfladiske fjasesvar, da jeg begynner å bli rimelig sikker på at jeg elsker en mann for første gang i mitt liv.

Det finnes playere som ikke lover noe også!

Gjest Zupawåman
Skrevet

Vi har vært kjærester......da hadde han playet meg fra begynnelsen. Ikke stått og grini i armene mine når jeg gjorde slutt i fylla en gang...... Cooooome oooooon ;)

Skrevet

Vi har vært kjærester......da hadde han playet meg fra begynnelsen. Ikke stått og grini i armene mine når jeg gjorde slutt i fylla en gang...... Cooooome oooooon ;)

Hmm...

Joda, mange playere "er lei seg" og gråter som et spill også.

Men jeg vet ikke om din date er en player eller om det bare er slik at han ikke ønsker forpliktelser, eller om det er andre grunner til at han er av og på.

Skrevet

Der la han alle kortene på bordet med en gang, mest negativ, og jeg ble sittende igjen sjokkert. Det eneste jeg tenkte var "slooooow down", man trenger ikke si alt med en gang.

Kan du nevne noen av de tingene han fortalte om her?

Gjest Zupawåman
Skrevet

Kan du nevne noen av de tingene han fortalte om her?

Ikke lyst å utlevere han av frykt for gjenkjennelsesfaktor. Men litt mye alkohol i ung alder, samt slossing, sex-ting han hadde vært med på. Ville legge alle kort på bordet med en gang, for det hadde han ikke gjort sist forhold. Da hadde han fortalt litt og litt, med dårlig resultat. Han hadde ikke gjort noe mer ville ting en unggutter flest, men det var aaaaaalt for mye info på andre date.

Kan tillegge at han er pappa, og har vært gift. Var sammen med henne i ti år. Ble nok rimelig knust når det tok slutt.

Skrevet

Story of my life. Jeg klarte ikke mere og dumpet han. Stor kjærlighetssorg. Han fikk seg ny dame 2uker etterpå. Jeg er helt knust nå.

Gjest Zupawåman
Skrevet

Story of my life. Jeg klarte ikke mere og dumpet han. Stor kjærlighetssorg. Han fikk seg ny dame 2uker etterpå. Jeg er helt knust nå.

Isj da, det høres ikke greit ut. Du skal se det blir bedre snart :)

Det er derfor jeg har prøvd å holde han på armlengdes avstand. Skulle det vise seg at han fikk seg ny dame fort nå, ville jeg bare le og syntes han var en fjott. Men jeg tror ikke det er tilfelle her. Han kommer garantert til å ta kontakt igjen. Og da får jeg jeg spille The Game da;)

Skrevet

Da først får du, starte dette spillet ditt..? Hva er det folk har drevet med i åresvis da? Vært ANONYM på lille kg sine underforum? Joa.

Dette kunne ha vært verre da. For noen.

Som ikke bruker andre sosiale medier noe særlig. Noen spesiell grunn til det? Naaah. Jeg er 14 år og oppdaget denne siden i dag, jeg. :)

Og derfor er jeg bare en gjest.

Skrevet

Hvordan går det ts? Tok han kontakt med deg? Av/på fortsatt?

Gjest Zupawåman
Skrevet

Hei, Joda.... Har vært det. Men ikke sett han på 2,5 uke. Han ville komme på fredag for å ha seg. Men da spurte jeg direkte om han kun var ute etter sex. Han ble sur og sa bare "glem det".

Ringte han dagen etter, la igjen en hyggelig mld om at han kunne ringe meg så kunne vi ta en prat. Dette var på lørdag, og seff partytime. Ignorerte meg fullstendig igjen. Same story. Så nå er jeg faktisk ganske så lei.....og tar overhode ikke kontakt.

Han kommer garantert til å ta kontakt igjen, og da tenker jeg å være like barnslig som han: å ignorere.

Jeg tar altså barnslig igjen med samme mynt ;)

Skrevet

Stakkars deg. Det der er en av de verste playerne. De man synes synd på, hvor man føler det er noe dypt inni dem som bare venter på å forløses, så man kan ha forholdet man drømmer om.

Likevel skjer det aldri. Du er bare en av mange damer med samme issues som faller for slike menn. Det fører alltid til nærmest besettelse og av og på-forhold.

Anonymous poster hash: 91ea7...fde
  • Liker 1
Gjest Zupawåman
Skrevet

Stakkars deg. Det der er en av de verste playerne. De man synes synd på, hvor man føler det er noe dypt inni dem som bare venter på å forløses, så man kan ha forholdet man drømmer om. Likevel skjer det aldri. Du er bare en av mange damer med samme issues som faller for slike menn. Det fører alltid til nærmest besettelse og av og på-forhold. Anonymous poster hash: 91ea7...fde

Jeg kunne godt ha skrevet hvordan jeg har oppført meg til tider og, så hadde du kanskje svart annerledes;)

Vi har vært kjærester, jeg gjorde slutt. Vi ble sammen igjen. Diskusjoner. Han stikker og "fryser" fordi han ikke fikser en konflikt. Ignorerer meg. Jeg gjør slutt. Etter at dette har skjedd sånn ca ti ganger, så er begge drittlei.

Misforstå meg rett. Jeg har ikke blitt playet. Men at vi begge har altfor tung baggasje, han har seriøs kommunikasjonssvikt samt at jeg har ett heftig temperament..... Det funker bare ikke! End Of Story ;)

Skrevet

Jeg kunne godt ha skrevet hvordan jeg har oppført meg til tider og, så hadde du kanskje svart annerledes;)

Vi har vært kjærester, jeg gjorde slutt. Vi ble sammen igjen. Diskusjoner. Han stikker og "fryser" fordi han ikke fikser en konflikt. Ignorerer meg. Jeg gjør slutt. Etter at dette har skjedd sånn ca ti ganger, så er begge drittlei.

Misforstå meg rett. Jeg har ikke blitt playet. Men at vi begge har altfor tung baggasje, han har seriøs kommunikasjonssvikt samt at jeg har ett heftig temperament..... Det funker bare ikke! End Of Story ;)

Hva er det du vil ha hjelp til her inne, da? Hvordan få han til å kommunisere, ikke stikke, ikke ignorere, og begynne å love noe?

Anonymous poster hash: 91ea7...fde

• Liker 1
Skrevet

I HI skriver du jo at dere ikke har vært kjærester...?

Anonymous poster hash: ab353...3cc

• Liker 1
Gjest Zupawåman
Skrevet

HI? Der står det at vi var kjærester. Når jeg skrev dette innlegget, så var jeg frustrert. Nå har jeg bestemt meg for å prøve og glemme han. Det tok alt for mye energi i hverdagen.

Men jeg setter pris på all hjelp her inne. Jeg kan eventuelt skrive her noe når han tar kontakt igjen, og da ta jeg gjerne imot tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...