Gå til innhold

Puler regelmessig 4-6 jenter, men de vet ikke det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen skrytetråd (derav anonym), men jeg har for tiden en 4-6 jenter jeg har sex med regelmessig. Jeg skriver 4-6, da det varierer litt hvor ofte jeg møter de forskjellige jentene og hva slags forhold vi har. Jeg dater to av de, jeg møter to andre kanskje 1-2 ganger i måneden og har sex og de siste to tar jeg med hjem i fylla hvis jeg møter de på byen.

Jeg har aldri sagt eksplisitt til noen av de at jeg ikke holder på med andre jenter, men jeg har heller aldri fortalt de om de andre jentene.

Hva synes kvinner her inne om slikt?

Anonymous poster hash: 6a615...56b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kvinne, men i mine øyne er du oppsop.

Alle som går bak ryggen på andre er oppsop.

• Liker 17
Skrevet

I følge den tråden hvor han duden ditchet en dame som pulte pulevennen sin etter at hun signaliserte interesse for ham andre, er det vel en flust av folk på KG som mener at det er helt grei oppførsel du driver med. Selv synes jeg det er forkastelig.

Anonymous poster hash: 0be38...877
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke kvinne, men i mine øyne er du oppsop.

Alle som går bak ryggen på andre er oppsop.

Jeg er heller ikke kvinne, men hvor står det at han går bak noens rygg? TS nevner ikke at han har lovet evig monogamt troskap til noen av dem

Skrevet

Jeg er heller ikke kvinne, men hvor står det at han går bak noens rygg? TS nevner ikke at han har lovet evig monogamt troskap til noen av dem

TS skriver at "jeg har heller aldri fortalt de om de andre jentene."

Det er å gå bak ryggen på folk.

• Liker 4
Skrevet

TS skriver at "jeg har heller aldri fortalt de om de andre jentene."

Det er å gå bak ryggen på folk.

Næsj, ikke hvis ikke TS eksplisitt har inngått en avtale om monogami med noen av dem.

Anonymous poster hash: 0be38...877

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt muligheten til å ta valget, altså satt pris på at du fortalte meg det. Hva hvis noen av dem er forelska i deg? Greit hvis de bare er med på det pga sexen, men jeg ville fortsatt likt å vite det mtp kjønnssykdommer, o.l.

• Liker 4
Skrevet

Prøvde noe lignende i min ungdom. Ble litt stress av det. Og du må ha bil for å klare å sjonglere med så mange...

Anonymous poster hash: 0cd89...922
Skrevet

Prøvde noe lignende i min ungdom. Ble litt stress av det. Og du må ha bil for å klare å sjonglere med så mange...

TS

Har bil og synes ikke det er så mye stress så langt. Er kun 2-3 av de jeg har mye kontakt med. De resterende meldes/ringes jeg kanskje maks 2-3 ganger i måneden utenom når vi møtes.

Skrevet (endret)

Er du åpen om at du holder på med flere? Er man det så synes ikke jeg det er noe galt i det du gjør. Da kan jo damene ta et valg om de vil være med på dette eller ikke. Hvis ikke du er åpen om det så synes jeg du holder en del av dem for narr. Ser ikke for meg at alle hadde ville vært med på dette om de hadde visst at du holder på med flere.

Endret av .-L-.
  • Liker 5
Skrevet

TS

Har bil og synes ikke det er så mye stress så langt. Er kun 2-3 av de jeg har mye kontakt med. De resterende meldes/ringes jeg kanskje maks 2-3 ganger i måneden utenom når vi møtes.

2-3 ganger i måneden er ikke så mye. Men det baller (he-he) fort på seg nå du gjør en såpass god jobb at de vil ha deg oftere...og begynner å sette krav, bare vent den tid kommer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

De skal ha et virkelighetsbasert grunnlag for selv å ta et valg om de vil være en av flere. Altså skal du selvfølgelig fortelle dem at du treffer andre! Jeg er heller ikke kvinne, men come on a kompis. Det der er ikke fair.

Jeg har selv samme greia gående, men jeg forteller alle at det finnes andre. Er du et snev av kreativ, forstår du dessuten at det kan finnes oppsider ved å dele slik informasjon ;)

• Liker 6
Skrevet

Tipper du har alvorlige problemer med eget følelsesliv, det var det første jeg tenkte. Din indre kjerne er så tom, at du må stadig ha bekreftelse på at du er noe, fra forslkjellige mennesker, ellers blir du kjed, og din indre tomhet, er din forbannelse. Du er selvdestruktiv.

Skrevet

Ingen skrytetråd (derav anonym), men jeg har for tiden en 4-6 jenter jeg har sex med regelmessig. Jeg skriver 4-6, da det varierer litt hvor ofte jeg møter de forskjellige jentene og hva slags forhold vi har. Jeg dater to av de, jeg møter to andre kanskje 1-2 ganger i måneden og har sex og de siste to tar jeg med hjem i fylla hvis jeg møter de på byen.

Jeg har aldri sagt eksplisitt til noen av de at jeg ikke holder på med andre jenter, men jeg har heller aldri fortalt de om de andre jentene.

Jeg er jente, og hadde 2-3 avtaler parallelt, pluss en og annen som ikke varte. Jeg nevnte ikke at det var andre faste, men gjorde det klart at jeg ikke ønsket et forhold. Så mitt stalltips er at dersom du har 4-6 damer du treffer mer eller mindre fast har nok de fleste disse også andre ordninger.

Anonymous poster hash: c792b...877

• Liker 1
Skrevet

Tipper du har alvorlige problemer med eget følelsesliv, det var det første jeg tenkte. Din indre kjerne er så tom, at du må stadig ha bekreftelse på at du er noe, fra forslkjellige mennesker, ellers blir du kjed, og din indre tomhet, er din forbannelse. Du er selvdestruktiv.

Herregud, for et samfunnsoppbyggelig og korrekt syn du har på mennesker. Slapp litt av og pul litt rundt, det vil gjøre deg godt...

Skrevet

Hadde jeg vært en av de jentene hadde jeg nok blitt litt småsur om du mente at dere datet, men du gikk og pulte på en haug andre og?

Pass på å si ifra at det ikke er seriøst i alle fall.. Det er litt typisk sånne som deg som gjør at snille jenter ender opp som bitcher og motsatt :) Bare ha det i bakhodet at du kan såre noen ved å gjøre slikt. Men for all del, ingenting galt i å ha pulevenner om de vet godt at det bare er det og ikke noe mer ;)

Anonymous poster hash: 4388a...e95
  • Liker 2
Skrevet

Har du testet deg for HIV? Hvis ikke burde du fortelle jentene at du regelmessig puler andre jenter.

Skrevet

Høres ut som om du har problemer med å knytte deg til mennesker.

• Liker 2
Skrevet

Har noen av de etterspurt informasjonen?

Skrevet

Høres ut som om du har problemer med å knytte deg til mennesker.

TS

Det har jeg. Tror aldri jeg har vært forelsket. Mitt forrige forhold varte i kun 6 måneder og da fikk hun nok. Det var dumt at hun avsluttet det, men jeg følte aldri noen sorg eller noe slikt. Et par dager senere tenkte jeg knapt på henne og begynte å date en annen jente.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...