Gjest kattinka Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Hei! Tenkte vi kunne linke til gaver vi har kjøpt på nettet! Selv har jeg handlet en del leker på biit.no Det er mye billigere enn i Norge og de har leker med gode merker som f.eks fisherprice. Har også handlet en del DVD'er og CD'er der i gaver! Ellers har jeg handlet en del på ebay - smykker, skjerf etc Kjøpte også denne elektroniske slipshengeren på ebay til både min bror og pappa! Synes den var litt genial Babypledd til venninne med nyfødt. søte matbokser , hånddukke og ryggsekk til venner med barn
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg har kjøpt sikkert halve ebay i julegaver!! Anonymous poster hash: 2067c...453
Teriyaki Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Her vil jeg følge med. Har ikke kommet i gang enda, men må starte for å fordele utgiftene litt. I fjor handlet jeg en del på krabaten.no. Det var salg på Janus i oktober i fjor, så da kjøpte jeg til alle barna som skulle kjøpes til.
Gjest kattinka Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har kjøpt dette i gave til et par som reiser mye http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350566833969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå