AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg føler meg som verdens største idiot, men jeg er så usikker på hva jeg skal kle på barnet mitt ute om dagen. (Førstegangsmamma til en ettåring) I fjor var det greit nok, for da lå han jo ikke akkurat på bakken så mye, men nå som han skal være aktiv og i tillegg sitte på bakken/sandkassa så er jeg så usikker på hva jeg skal kle på han nå om dagen. Hos oss har der vært 5 minus i dag tidlig, så her er vinterposen tatt fram. Men jeg er usikker på om jeg skal kle på vinterdress, for det er jo plutselig mye mildere i løpet av dagen. Jeg vet jo hva jeg har lyst til å kle på han, 'men har fått en kommentar av min far om at jeg alltid kler på han så mye. Og da blir jo min usikkerhet enda verre Anonymous poster hash: 9853d...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #2 Del Skrevet 27. september 2013 Kle ham godt til morgenen, gjerne i noen lag, så kler barnehagepersonalet av ham etter behov. Anonymous poster hash: f7747...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 28. september 2013 #3 Del Skrevet 28. september 2013 Enig i at det er vanskelig! Jeg kler mine små med et tynt lag ull, også har de både fleecesett, tynne ulldresser og parkdresser i bhg. Så tilpasser de barnehageansatte etter temperaturendringene i løpet av dagen men jeg tenker tynn ull, fleece og parkdress, og kanskje vente litt med vinterdressen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Del Skrevet 28. september 2013 Enig i at det er vanskelig! Jeg kler mine små med et tynt lag ull, også har de både fleecesett, tynne ulldresser og parkdresser i bhg. Så tilpasser de barnehageansatte etter temperaturendringene i løpet av dagen men jeg tenker tynn ull, fleece og parkdress, og kanskje vente litt med vinterdressen? Ja, blir sikkert for varmt for vinterdress nå. Men da det gradestokken viste 5 minus, så var det nesten så jeg sendte den med. For "plutselig" kan det var både ti og femten minus. Man vet aldri hvor fort det går... Men å kle på for mye er ikke bra det heller, men jeg har alt det du skrev i barnehagen, så de ordner det helt sikkert på beat måte! Takk for svar, godt å høre at det ikke bare er jeg som synes det er vanskelig Anonymous poster hash: 9853d...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 28. september 2013 #5 Del Skrevet 28. september 2013 Ja, blir sikkert for varmt for vinterdress nå. Men da det gradestokken viste 5 minus, så var det nesten så jeg sendte den med. For "plutselig" kan det var både ti og femten minus. Man vet aldri hvor fort det går... Men å kle på for mye er ikke bra det heller, men jeg har alt det du skrev i barnehagen, så de ordner det helt sikkert på beat måte! Takk for svar, godt å høre at det ikke bare er jeg som synes det er vanskelig Anonymous poster hash: 9853d...548 Du er garantert ikke alene men hvis du er i tvil kan du ta med vinterdressen og henge den i bhg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå