cheezewizz Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Hei, jeg har gått til innkjøp av et stk rismelk fra produsent "Rice Dream". Best før datoen er 01.08.2014. Det er små hvite klumper i melken, er det vanlig for rismelk? Det står at den skal ristet godt før bruk, noe jeg naturligvis har gjort. Takk for svar alle sammen!
pantora Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Det er det alltid, jeg har liksom alltid bare gått ut fra at det er ris-delen av rismelka. Har hvertfall drukket litervis av det, merket ikke noe og smaken er som den skal.
Jade Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Ok? Jeg har helt ut sikkert 2 kartonger pga klumper. Trodde de var dårlige :O
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Små "korn" er normalt - men ikke større klumper. Husk å riste den godt for bruk, da Jeg personlig har valgt å gå over til havremelk fordi rismelk inneholder ganske høye verdier av arsen(arsenikk), langt høyere enn lovlige mengder i drikkevann - så om du drikker erstatning daglig som jeg gjør ville jeg vurdert å variere rismelka med havre. Men det var avsporing Anonymous poster hash: 5cf6e...774
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Små "korn" er normalt - men ikke større klumper. Husk å riste den godt for bruk, da Jeg personlig har valgt å gå over til havremelk fordi rismelk inneholder ganske høye verdier av arsen(arsenikk), langt høyere enn lovlige mengder i drikkevann - så om du drikker erstatning daglig som jeg gjør ville jeg vurdert å variere rismelka med havre.Men det var avsporing Anonymous poster hash: 5cf6e...774 Har du noe kilder på dette? Eller står det på kartongen?Anonymous poster hash: b9bc8...ee9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå