Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

sist helg skulle jeg være sammen med seks venner på lørdags kvelden. Vi tenkte å lage mat og ta noen øl. Frem til fredag meldte 3 stykker i fra at de ikke kunne. De som kunne var meg og to andre. De to andre kjenner hverandre knapt, derfor tenkte jeg det var best at vi utsatte avtalen til en annen gang slik at alle kunne være med, slik planen var. Derfor avlyste jeg avtalen og sa at vi kunne ta den neste uke. Nå total ignorerer han ene meg, er helt iskald og vil ikke se på meg når jeg snakker til han. Ville du også ha blitt så skuffet? Jeg ser nå at jeg skulle arrangert det allikevel. Søren altså! Hvordan kan jeg rette opp i dette?

Anonymous poster hash: 1eabe...3b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker heller at han er ganske barnslig :) det er da ikke noe man trenger å oppføre seg som liten drittunge for det vel..

Jeg hadde vertfall IKKE reagert sånn.

• Liker 3
Skrevet

Helt enig med hun over!

Skrevet

Jeg tenker at han kanskje ikke føler seg så viktig siden jeg avlyser avtalen? Er kjempelei meg for det. Visste virkelig ikke at han skulle ta det slk.

Ts.

Skrevet

Det er strengt tatt ikke du som skal være "kjempelei deg for det", men han som kanskje burde bli litt mer moden og oppegående.

For en nisse.

Skrevet

Kanskje det er noe du kan si til han så han skjønner at han ikke er avvist? Barnslig eller ikke så er det ikke noe godt å ha det sånn, eller for en empatisk person som deg å se at det er sånn noen reagerer.

Skrevet

Hadde ikke avlyst. De som ikke kjenner hverandre vil bli kjent ?

Anonymous poster hash: acd5f...375

Skrevet

Litt i overkant disponert for drama denne vennen?

Skrevet

Takk for svar. Jeg så på meldng jeg sendte til han. Skerv at "jeg tror det er best at vi utsetter avtalen vår siden det er bare deg,*** og meg som kan. Er hyggelig at alle blir med. Hva syntes du?"

Var meldingen støtende?

Ts!

Skrevet

Han er sikkert skuffet fordi det ikke ble noe av. Han hadde kanskje gledet seg til det, og nå føler han at du synes det ikke blir noe gøy med "bare ham". Men dumt av ham å reagere på måten han gjør nå. Kan du snakke med ham og kanskje foreslå at dere kan treffes likevel? Dere kan jo likevel treffes alle sammen senere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...