Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et litt "barnslig" innlegg men det er 3 år siden sist jeg var ute på markedet og har muligens blitt litt treg/rar i forhold til å plukke opp tegn og flørting, hehe.

Jeg startet nettopp på høyskolen, jeg er 23. I denne klassen går også en gutt som er 20. Det "klikket" mellom oss fra første stund, prata mye og fant fort ut vi hadde de samme interessene. (Det bruker vanligvis ikke gå så lett for meg å bli kjent med folk)

Jeg faller aldri for noen, men gud så raskt betatt jeg ble av denne karen, derfor lurer jeg også på om disse "hintene" om at han muligens liker meg også, egentlig bare er ønsketenkning, og derfor ønsker jeg noen andres perspektiv på det. :P

Uansett! Det er konstant "erting" mellom oss, nesten som når ungdommer i 14 årsalderen flørter med å tulle-mobbe hverandre. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. :P You get the point. Han vil hele tiden vise meg det som er hans "passion" da, musikken han lager.
Når vi blir bedt om å jobbe i grupper, tar han ofte initiativet til at vi skal gjøre ting sammen, og vi ender som regel også opp med å sitte sammen i forelesninger. (Han setter seg ved siden av meg). For meg føles det litt som han kanskje er interessert i meg også, men det kan jo være at jeg er for høy på pæra og bare vil det for mye, så jeg tørr absolutt ikke ta det noe lengre, som sagt det er 3 år siden sist jeg "var på markedet" ! Har nok blitt veldig mye feigere siden den gang. Hva tror dere?:P

Anonymous poster hash: 031aa...bc3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt vanskelig å si basert på den informasjonen der. Folk er forskjellige. For noen vil det der absolutt regnes som flørting, men det kan også være at han bare synes du er artig og vil være venn med deg.

Anonymous poster hash: d8676...602
Skrevet

Ja det er nøyaktig derfor jeg tviler. Det kan jo godt hende han bare er sånn fordi han vil være venn med meg:p

TS

Skrevet

Har forresten tatt han i å rødme et par ganger i mitt nærvær også. (Har skjedd mest når begge ler av noe). men aner ikke om dette har noe å si, eller om han bare er sånn som rødmer for ingen grunn hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...