AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Broren min er samboer med en dame, og en dag forrige helg skulle jeg og broren min til sentrum å finne på noe. Vi parkerte og gikk ut av bilen og gikk for å spise middag. Senere ble broren min konfrontert med at noen hadde sett han med en dame, og samboeren hans mente han hadde vært utro. Det ble mye styr, og til slutt så kom det frem at det var jeg som var denne dama... Jeg kjenner jeg ble ganske provosert, for jeg og broren min hverken holder hender eller kysser eller noe...så det er merkelig å dra denne konklusjonen da? Heldigvis ordnet det seg, men broren min er ganske sur han også, for vi gjorde ikke noe som skulle tyde på at det var noe mer ... !!! Anonymous poster hash: 556fb...54b 4
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Sånn går det når folk er paranoide. 9
Mike Waters Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Huff, et problem som viste seg og ikke være et problem og aldri skulle vært et problem noe det heller i ettertid ikke viste seg å være..... Hvor lenge tenker dere at dere skal gå og være sure for dette? 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Hvor lang tid brukte dama han på å skjønne at du var "dama". Om hun maste lenge syntes jeg han bør snakke med hanne om det, om ikke er det vel bare å la det gå? Men dere må selvfølgelg ikke slutte med å møtes =) Anonymous poster hash: 04443...60e
Rosa Sitron Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Hvem var det som "sladret"? Er det noen som ikke visste at broren din hadde en søster, eller er det noen som burde klart å legge sammen 2+2? Trøst deg med at du ikke er den eneste. Ei venninne av meg ble beskyldt for å være ute etter bestefaren sin. 3
FantasDick Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Haha, opplevde noe lignende en gang, jeg også. Jeg og broren min var på et motorshow sammen, alene. Tok en del tullebilder av oss/hverandre og gikk bare rundt sammen, liksom. Fikk høre det av (eks-)typen dagen etterpå - kompisene hans hadde sett meg med broren min (som de ikke kjente) og hadde fortalt at jeg var utro. Herrefred, for et drama det ble! Alle følte seg rimelig teite når de fikk greie på hva som egentlig hadde foregått. 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Huff, et problem som viste seg og ikke være et problem og aldri skulle vært et problem noe det heller i ettertid ikke viste seg å være..... Hvor lenge tenker dere at dere skal gå og være sure for dette? Vel, jeg fikk nettopp vite om det, så da ble jeg sur ... Får jeg ikke lov til å reagere? Anonymous poster hash: 556fb...54b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Hvor lang tid brukte dama han på å skjønne at du var "dama". Om hun maste lenge syntes jeg han bør snakke med hanne om det, om ikke er det vel bare å la det gå? Men dere må selvfølgelg ikke slutte med å møtes =) Anonymous poster hash: 04443...60e Vel, det var en venninne av dama til samboeren som fortalte det til henne, og til slutt konfronterte hun han med dette. Jeg fikk vite det av broren min idag ... og han ba meg fortelle samboeren hans at jeg hadde møtt broren min forrige helg. Anonymous poster hash: 556fb...54b
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Sånn kan det gå når folk ikke passer sine egne saker og sladrer om alt mulig de ikke har noe med. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Hvem var det som "sladret"? Er det noen som ikke visste at broren din hadde en søster, eller er det noen som burde klart å legge sammen 2+2? Trøst deg med at du ikke er den eneste. Ei venninne av meg ble beskyldt for å være ute etter bestefaren sin. Det var en venninne av samboeren til broren min som ikke har møtt meg før. Jeg vet heller ikke hvem hun er. Anonymous poster hash: 556fb...54b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 Sånn kan det gå når folk ikke passer sine egne saker og sladrer om alt mulig de ikke har noe med. Det er greit å ha alle fakta på bordet først, og når det ikke skjer noe kyssing eller stryking eller ta på hverandre, så bør man gå ut ifra at det er en søster, venninne, kusine, mor, bestemor, oldermor eller kollega eller noe ... Anonymous poster hash: 556fb...54b 1
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #12 Skrevet 27. september 2013 Det er greit å ha alle fakta på bordet først, og når det ikke skjer noe kyssing eller stryking eller ta på hverandre, så bør man gå ut ifra at det er en søster, venninne, kusine, mor, bestemor, oldermor eller kollega eller noe ... Anonymous poster hash: 556fb...54b De skal ikke gå ut fra noe som helst uansett, fordi de har ingenting med det. 1
Rosa Sitron Skrevet 27. september 2013 #13 Skrevet 27. september 2013 Det var en venninne av samboeren til broren min som ikke har møtt meg før. Jeg vet heller ikke hvem hun er. Anonymous poster hash: 556fb...54b Da er det jo forståelig at hun sa ifra. Og gå lenge dama til broren din ikke lager noe balluba av det er ingenting å reagere på. Selv om jeg skjønner at du er oppgitt. Tenk heller på at dette er noe du kan le av senere
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #14 Skrevet 27. september 2013 Da er det jo forståelig at hun sa ifra. Og gå lenge dama til broren din ikke lager noe balluba av det er ingenting å reagere på. Selv om jeg skjønner at du er oppgitt. Tenk heller på at dette er noe du kan le av senere Nå, hun roet seg ned, men hun liker meg ikke så veldig godt i utgangspunktet, så hun fikk en fin mulighet til å hate meg mer nå... Anonymous poster hash: 556fb...54b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #15 Skrevet 27. september 2013 Herregud folk er så latterlige.. Men jeg lurer på, sånn rent praktisk, visste ikke samboeren at dere skulle møtes? Jeg er mye med brødrene mine og er ofte ute og spiser med storebroren min når han er på jobb og ikke rekker å reise hjem (de bor ganske langt unna byen) og hadde noen ringt samboeren han og fortalt at de hadde sett han på date med en annen dame så hadde hun 1) Selvfølgelig ikke tenkt at det var utroskap (heller venninne, kollega eller meg) og 2) Mest sannsynlig visst om det fra før, for de har jo kontakt via feks sms. Jeg mener ikke at man skal ha kontroll på hvor den andre er til enhver tid, men det kommerjo som regel opp helt naturlig. Anonymous poster hash: f6fc0...863 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 Nå, hun roet seg ned, men hun liker meg ikke så veldig godt i utgangspunktet, så hun fikk en fin mulighet til å hate meg mer nå... Anonymous poster hash: 556fb...54b Hvorfor skulle hun hate deg mer pga dette? Anonymous poster hash: f6fc0...863 4
Rosa Sitron Skrevet 27. september 2013 #17 Skrevet 27. september 2013 Hvorfor skulle hun hate deg mer pga dette?Anonymous poster hash: f6fc0...863 Det lurte jeg på og.
Mike Waters Skrevet 27. september 2013 #18 Skrevet 27. september 2013 Vel, jeg fikk nettopp vite om det, så da ble jeg sur ... Får jeg ikke lov til å reagere? Anonymous poster hash: 556fb...54b Joa, du får lov å være så sur, tverr og muggen som du bare vil. 1
Petra75 Skrevet 27. september 2013 #19 Skrevet 27. september 2013 Nå, hun roet seg ned, men hun liker meg ikke så veldig godt i utgangspunktet, så hun fikk en fin mulighet til å hate meg mer nå... Anonymous poster hash: 556fb...54b Hæ? Hvorfor det?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #20 Skrevet 27. september 2013 Hvis det her hadde skjedd meg så hadde jeg ville hatt meg et ord med den venninnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå