Gå til innhold

Drømmekjolen på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har funnet drømmekjolen på Finn. Men problemet er at den er på andre siden av landet, så jeg må evt kjøpe den uprøvd.

Noen som har erfaring med å kjøpe uprøvd brudekjole. Litt usikker på om jeg tørr....

Anonymous poster hash: 95cd9...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg heller dratt dit kjolen selges, eller spørre om selgeren (eller noen bekjente av dem) skal på reisefot i din retning snart.

Skrevet

Ville gjort som Chloe sier. Jeg fant drømmekjolen på finn:)

Skrevet

Har den snøring eller glidelås? Med snøring kan den jo tilpasses mye mer, mens med glidelås er det litt vanskeligere. Det går jo an å høre med selger om du kan prøve den hjemme og returnere den om den ikke passer? :)

Skrevet

Jeg kjøpte min brudekjole gjennom Finn. Kontaktet selger og tilbød meg å betale et depositum dersom hun ville sende meg kjolen for prøving. Kjolen ble sendt og passet perfekt, og jeg betalte resten av summen. Funket veldig fint, men avhenger jo av at du får selger til å stole på deg.

Skrevet

Jeg kjøpte min brudekjole gjennom Finn. Kontaktet selger og tilbød meg å betale et depositum dersom hun ville sende meg kjolen for prøving. Kjolen ble sendt og passet perfekt, og jeg betalte resten av summen. Funket veldig fint, men avhenger jo av at du får selger til å stole på deg.

Takk for svar :)

Dette virker jo som en fin løsning, må prøve å foreslå dette :) Hvordan gjorde du det med betalingen av depositumet da? Brukte du paypal eller betalte du rett på konto?

Kjolen har snøring, så den kan jo tilpasses til en viss grad :)

Anonymous poster hash: 95cd9...e43

Skrevet

Jeg fant kjole på finn på andre siden av landet :-P Men den var så rimelig at jeg bare gamblet og kjøpte den uprøvd. Den passer ikke helt, men skal få en sykyndig til å se på det. I verste fall selger jeg den igjen og går i butikk og kikker der :-P

Gjest Gemini7
Skrevet

Kan du ikke bare oppsøke en brudesalong som selger denne kjolen, teste str der og så kjøpe av hun på finn? Det gjorde jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...