Smilerynker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 (endret) Jeg møtte blikket med denne søte jente som stod i café, jeg stod å ventet i inngangen på en kammerat, mens hun stod i kassen. Vi hadde veldig god blikkflørt og smil, hennes fokus var på meg, når hun betjente kundene. Saken er den at nå har det gått noen dager og detektiven i meg har funnet hennes nummer...... Kan jeg tillate meg å sende en SMS? Endret 27. september 2013 av Smilerynker
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Hvordan fant du nummeret hennes? Om du ikke har fått det fra henne direkte: hell no, da stiger creepyfaktoren meget. Anonymous poster hash: fa091...601
Smilerynker Skrevet 27. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2013 Ja, det var det jeg tenkte – avventer heller å ser om mer noe skjer i sosiale settinger. Jeg fikk nummeret gjennom en venninne til kammeraten på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Ja, det var det jeg tenkte – avventer heller å ser om mer noe skjer i sosiale settinger. Jeg fikk nummeret gjennom en venninne til kammeraten på Facebook. Bra. Anonymous poster hash: fa091...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå