Lissemor Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 synes dere det er rart om jeg som brud nevner min døde far i talen?
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Kvifor skulle det vere rart? Han er vel i tankane til (minst) halvparten av gjestene likevel, syns berre det er fint at du nevner han eg... Så tøff du er som skal halde tale, veit ikkje heilt om eg tør det enno eg...
Saeria Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Ikke i det hele tatt. Hvis jeg en gang i fremtiden skal holde en brudens tale, kommer jeg også til å nevne min døde far. For meg ville det vært naturlig å inkludere han i talen.
Lissemor Skrevet 29. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2004 Har ikke heeelt bestemt meg for å holde tale enda,men brudgommen skal ikke,så èn av oss må vel si noen ord...?Jeg har jo snakket med alle disse menneskene mange ganger før,bare ikke til alle samtidig
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 ......bare ikke til alle samtidig Hehe, det er akkurat det... Forstår ikkje kvifor eg er så nervøs for det, igrunnen, har absolutt ikkje sceneskrekk, har stått åleine på revy-scene foran fleire hundre, men... Vi får sjå.
Augustbrud02 Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Synes det er utrolig flott om du gjør det. Min far er også død, men det hadde vært for sårt og nevnte dette i talen. Derfor utelot jeg det, men jeg skulle ønske jeg hadde hatt mot til å nevne ham.
Wayah Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 Så sant du tror du kan klare det, synes jeg det er rørende å nevne ham. Det er jo en veldig følelsesladd dag, og selvfølgelig har også alle gjestene tenkt på ham i løpet av dagen. Å inkludere ham på den måten viser at han lever videre i dere, og at han fortsatt er elsket, og jeg tror ingen vil synes det er rart.
*Lene* Skrevet 30. april 2004 #8 Skrevet 30. april 2004 Ikke rart i det hele tatt! Selv nevnte jeg en død kamerat, da jeg var forlover for min venninne! Ble naturlig å gjøre det!
emes Skrevet 30. april 2004 #9 Skrevet 30. april 2004 Jeg synes også det er flott hvis du tar med din far i talen. Det kommer garantert til å være noe alle setter pris på, og vil huske. Synes også du er tøff dersom du bestemmer deg for å si noen ord. Er selv veldig usikker. I det hele tatt på hvordan jeg vil reagere gjennom dagen - spesielt i kirken når dørene går opp og alle snur seg. Dersom alt går bra, og nervene stort sett er under kontroll før middagen, kan det være jeg plinger i glasset. Skal ihvertfall skrive den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå