Gjest Chil, ikke innlogget Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Hei! Er det noen som har en selvbruningskrem å anbefale? En som varer lenge, lett å smøre ut og gir en naturlig brunfarge?
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 *springe på badet og sjekke* Dior Bronze, brukar eg! Den er kjempegod!!
Gjest Xavia Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 Flash Bronzer fra Lancome er utrolig bra. Men er du ute etter en som gir enda dypere farge så har L'Oreal en i en geleaktig konsistens som er veldig bra. (Litt billigere også.)
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 Sun Sheen Cream fra Esthederm er bare helt fantastisk :-)
Petronella Skrevet 29. april 2004 #6 Skrevet 29. april 2004 Dior Bronze er super duper.. Men den nye til clarins er også et "must"
Ludde Skrevet 29. april 2004 #7 Skrevet 29. april 2004 Jeg bruker en fra Clinique (vet ikke helt om det er riktig skrevet), den er jeg kjempefornøyd med!
Elze Skrevet 29. april 2004 #8 Skrevet 29. april 2004 Og jeg må igjen få anbefale Guinot sin selvbruningskrem!
Gjest Cuddly Skrevet 29. april 2004 #9 Skrevet 29. april 2004 Fake Bake gir fin farge, og varer lenge. Jeg bruker mest Dior, den gir fin farge men har elendig holdbarhet :-x Nå har Dior kommet i ny utgave, skal gi raskere farge og finnes både med og uten glitter! Jippi, da kan jeg bevege meg utendørs med selvbruning på! Men egentlig har jeg mest lyst å prøve Dermalogica sin, for de tester ikke på dyr... noen som har prøvd den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå