AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 At menn tar bilder av seg selv naken med erigert penis og sender det til kompiser? Oppdaget at samboer hadde noen sånne bilder da vi så på bilder sammen igår. Han ble ganske flau og jeg spurte om han driver å sender sånne rundt til folk, men han mener at han bare har sendt det til kompisen sin fordi han har dårlig selvtillit. Må si jeg synes dette er veldig sært. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 60800...966
andy capp Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Har aldri sendt slike bilder til mannlige kompiser, kunne ikke falt meg inn å gjøre det heller. At det har forekommet slike ting i forhold til gode venninner jeg har et åpen og tillitsfullt forhold til er en annen sak... 2
kareen Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Haha, neppe. Han har enten tatt bilde bare for å se selv, eller for å sende til ei jente. 2
Gjest Evans Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Jeg fikk presset et penisbilde opp i ansikte av en bekjent på fest en gang, det er den eneste erfaringen jeg har med penisbilder. Hun hadde fått det av en eller annen fyr - så det var ikke noe som gikk mellom kamerater. Jeg sender ikke bilde av puppa mine til venninner feks, så ville nok finne det litt underlig. Men kanske de er kamerater med et veldig godt og intimt forhold?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 De har et godt forhold ja, men må nok si at jeg tviler på at han ikke har sendt dette til noen venninner. Han har flere ting som gjør at jeg har problemer med tillit. Blant annet at han sletter alt av meldinger osv. Er redd han bare ga meg en unnskyldning for hvorfor han har disse bildene. Men man vet jo aldri, kanskje det han sier er sant. Derfor jeg vil høre erfaringer Anonymous poster hash: 60800...966
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Er det seriøst mulig å bli mere naiv.... Anonymous poster hash: 2c981...17c 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Som sagt så tror jeg ikke veldig på det han sier, men gidder ikke bli helt crazy chick over noe som kanskje ikke har skjedd.Anonymous poster hash: 60800...966
Ferny Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 HAHAHA! Er det mulig. Sorry altså.... Men han har sendt det til en (eller flere) jente®! Har selv mottatt nakenbilder (type: erigert penis) og FILM fra en fyr med kjæreste. Kanskje det var fra typen din? Haha..... #hesadoooooucheeeeebaaaaag Men vanligvis har jeg bare mottatt fra kjæreste/flørt. Og det blir jo mer normalt og ønskelig. Så spørs om han ikke har noe på g med en annen jente. Sorry altså. Men hvis du tror noe annet så er du veldig naiv (på grensen til dum). På tide å bli litt crazy chick. 1
Mike Waters Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 (endret) Det er ikke vanlig i min kompisgjeng ihvertfall, men der er det heller ikke vanlig å sende pikkbilder til kvinner heller. Ikke som jeg vet om iallefall Kan ikke helt se at det skulle booste min selvtillitt å sende bilde av pikken min til kompiser, men hver sin smak. Endret 27. september 2013 av Mike Waters 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 De har et godt forhold ja, men må nok si at jeg tviler på at han ikke har sendt dette til noen venninner. Han har flere ting som gjør at jeg har problemer med tillit. Blant annet at han sletter alt av meldinger osv. Er redd han bare ga meg en unnskyldning for hvorfor han har disse bildene. Men man vet jo aldri, kanskje det han sier er sant. Derfor jeg vil høre erfaringer Anonymous poster hash: 60800...966 altså, det med at han sletter meldinger trenger jo ikke bety noe. Typen min gjør også det, ikke fordi han er utro, men fordi de tar plass. Men når det gjelder de bildene, har han hatt noen kjærester før deg? isåfall, er det mulig at det kan være noen gamle bilder? som han har glemt? Anonymous poster hash: bda01...9cf
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 Dette er nye bilder fra denne mnd. Og det med mld så sletter han kun utvalgte. Jeg har rett og slett en dårlig følelse på hele greia. HAnonymous poster hash: 60800...966
Pinto2013 Skrevet 27. september 2013 #12 Skrevet 27. september 2013 Beklager å si det, men jeg tror den dårlige følelsen stemmer.. : ( Det er ganske lenge siden det å slette sms'er frigjorde store mengder plass på telefonen, og jeg tror ingen tar sånne bilder med mindre de ønsker å flørte med noen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #13 Skrevet 27. september 2013 Vel, jeg får jo ikke bevist det.. Og vi har barn så er ikke bare bare å gå heller:/Anonymous poster hash: 60800...966
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #14 Skrevet 27. september 2013 Jeg sender ikke bilde av puppa mine til venninner feks, så ville nok finne det litt underlig. Men kanske de er kamerater med et veldig godt og intimt forhold? Intimt ja... Hva er det de sier, man trenger ikke være rompis for å suge en kompis? Anonymous poster hash: 9f3ab...4ea 2
Steinar40 Skrevet 27. september 2013 #15 Skrevet 27. september 2013 (endret) At menn tar bilder av seg selv naken med erigert penis og sender det til kompiser? Oppdaget at samboer hadde noen sånne bilder da vi så på bilder sammen igår. Han ble ganske flau og jeg spurte om han driver å sender sånne rundt til folk, men han mener at han bare har sendt det til kompisen sin fordi han har dårlig selvtillit. Må si jeg synes dette er veldig sært. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 60800...966 Hadde det vært sant, så er han enten sinnssyk eller homo. Så der har du altså tre ulike alternativer å velge i mellom. Endret 27. september 2013 av Steinar40 3
Gjest Jumo Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 Spør noen av kompisene hans om det er vanlig i kompisgjengen å gjøre sånt, da? Mest sannsynlig vil han bare le og tenke WTF når har typen din driti seg på leggen. Er litt greit å bli litt "crazy girlfirend" når slike ting dukker opp.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Tror ikke det hjelper stort å prate med kompisene hans da de fint kan lyve for å sette han i et bedre lys. Anonymous poster hash: 60800...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå