CecilieB Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Jeg er på jakt etter en ensfarget topp helst med sløyfebånd under bysten, til en ikke altfor dyr penge. Bør være spaghettistropper, men er ikke et krav. Og ja, en ting til, litt løs i stoffet, ikke sånn som klistrer seg inntil min dvaske mage (Dette høres ut som en kontaktannonse) Hvis noen vet hvor man får tak i dette (i Bergen fortrinnsvis) så blir jeg kjempelykkelig og klar for fest neste helg.
Dagensdiva Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 hmm..høres stilig ut..Jeg vet at H&M har en modell med sløyfe på siden rett under halsen, de fargen som er igjen i de fleste butikkene er vel grønn og rosa(hvis noen er igjen), disse koster 149. Men jeg vet ikke om det er det du er ute etter altså sløyfeBÅND rundt livet??
CecilieB Skrevet 29. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2004 Jeg jobber selv på HM så jeg vet hva som er der Det er ikke noen av dem. Jeg vil ha bånd rundt hele, både foran og bak, + en liten sløyfe. Sånn som den ene kjolen vi nettopp har hatt inne.
valmue Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 Har du forsøkt Noa Noa? Jeg har en ensfarget chiffontopp derfra med sløyfebånd under bysten. Min er med ermer, men jeg har sett endel ermeløse topper og topper med spagettistropper der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå