Gjest Raindrops Skrevet 1. oktober 2013 #103 Skrevet 1. oktober 2013 Da har du vært kjempeuheldig, for jeg fikk mine bøker 9 dager etter at jeg bestilte Veldig uheldig!! Jeg har forståelse for at bøker kan bli utsolgt, det er måten de håndterte det på som gjorde meg frustrert
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #104 Skrevet 2. oktober 2013 Kjøper aldri kylling. Måten de behandler kyllingen på før slakting er helt forjævlig. Anonymous poster hash: f4c79...887
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #105 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg boikotter thon hotelAnonymous poster hash: 2b13f...46a
Zzyzx Skrevet 2. oktober 2013 #106 Skrevet 2. oktober 2013 Får man i det hele tatt tak i det? Dagligvare med godt utvalg kan tenkes å ha det i frysedisken, men sannsynligvis ikke som ferskvare. Fiskehandlere med respekt for seg selv har hval, eller skaffer det på kort tid.
Severus Skrevet 2. oktober 2013 #107 Skrevet 2. oktober 2013 Det gjør jeg også. Boikotter Vita nettopp pga dette. Veldig god idé. Tror jeg også skal gjøre det. Norske sesongepler, smaker dessuten mye bedre enn masseprodusert plastikk. Anonymous poster hash: dcca3...e25 Om alle andre epler en norske smaker plastikk, så har du kjøpt feil sort. Finnes mange gode epler selv på Rema. I vanlig dagligvarehandel? Damn, det skal jeg se etter neste gang! Ja i frysedisken, gjerne fra merket Lofoten. Her har selv Rema det.
Amarinda Skrevet 2. oktober 2013 #108 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har boikottet Triumph i mange år pga. at de bruker barnearbeidere. Og siden jeg aldri har likt undertøyet derfra har det ikke vært så veldig vanskelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå