Gjest Euforia Skrevet 27. september 2013 #21 Skrevet 27. september 2013 Pels, nestlé og nrk. Utenom handler jeg konsekvent ikke fra steder eller produkter med masete/irriterende reklamer. Slik som doc stærk, alldays, onecall, vitaminbjørner, activia, grandiosa, joker... Hvorfor NRK? 2
Gjest Arch Skrevet 27. september 2013 #22 Skrevet 27. september 2013 (endret) Kylling fra Rema 1000, poteter fra Israel (og annen frukt om jeg kommer på det), Husfiden (fordi de er så jævlig sure på lokalbutikken her) og sikkert mer. Og Nestle. Helt klart! Og Telenor. Endret 27. september 2013 av Arch
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #23 Skrevet 27. september 2013 Chess. Makan til et uprofesjonelt teleselskap. Har hatt utrolig mange problemer med selskapet, frekke ansatte som ikke kan utføre jobben sin på en god måte, forsinkelser og små enkle ting som kan gjøres på få sekunder utsettes flere uker og regninger etter at abonnmentet er avsluttet. Jeg er en rimelig grei person å ha med å gjøre, så at jeg har opplevd slik dårlig kundeservice sier en del, har også andre bekjente som har hatt dårlige opplevelser med Chess. Anonymous poster hash: cf1de...15d 2
Gjest meh Skrevet 27. september 2013 #24 Skrevet 27. september 2013 Holder meg som regel unna frukt som er veldig langreist og hvor det brukes ekstreme mengder sprøytemidler, primært for at jeg vil ha minst mulig insektsgift i blodet, men også for at det brukes unødvendig mye som går ut over både konsument og de som arbeider der. I tillegg til matvarer med mye tungmetaller. Ellers så mener jeg at pels og dun for estetiske hensyn er unødvendig, greit, jobber du utendørs på Svalbard eller i Varanger så kan jeg godt skjønne at du bruker klær med pels - men ikke ellers.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #25 Skrevet 27. september 2013 Har boikotta to buss-selsskap, ett i Tromsø og et i hjembyen min, samt Yonas Pizza i Tromsø som gav rævva service og ødela 30 årsdagen til samboeren min. Iinternasjonale prøver, Burgerking og McDonalds, mange gåsedunprodukter, reiser ikke til stater som ikke har menneskerettigheter(teller det som boikotting?) og matbutikker, samt butikker generelt, der leder ikke tar vare på de ansatte og lar kundene behandle dem som... ja, jeg har ikke godt nok ordforråd en gang. Skulle gjerne boikotta Posten, Widerøe og NSB også men kommer dessverre ikke utenom noen av dem. Så skulle jeg gjerne boikotta skola mi. Makan til klønete drift har jeg aldri vært borti. Anonymous poster hash: 8177b...bff
Gjest Tekola Skrevet 27. september 2013 #26 Skrevet 27. september 2013 Prøver så godt jeg kan å boikotte Nestlé. Derfor.
Gjest Riskjeks Skrevet 27. september 2013 #27 Skrevet 27. september 2013 Hm, jeg vil ikke si det er "boikott" å la vær å kjøpe varer man ikke liker? Boikott er jo et politisk "pressmiddel", ikke smak og behag? At jeg ikke kjøper margarin betyr ikke at jeg boikotter margarinfabrikanter, men rett og slett at jeg ikke liker margarin... Jeg har aldri boikottet noe, har ikke noe tro på effekten av enkeltpersoners boikott. 2
Gjest Euforia Skrevet 27. september 2013 #28 Skrevet 27. september 2013 Jeg boikotter pastamerket Barilla. 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 27. september 2013 #29 Skrevet 27. september 2013 Jeg boikotter dun, pels, egg, melk og kjøtt som ikke er økologisk, og dyretestet kosmetikk.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #30 Skrevet 27. september 2013 Pels, skinn, kjøtt, kakao og kaffe som ikke er Fairtrade, en del sminke, en del enkeltprodukter og spesifikke merker/kjeder/firmaer... Har sikkert glemt noen ting, aldri tenkt over hvor mye jeg lar være å kjøpe - merker ikke noe til det i hverdagen. Anonymous poster hash: 78abd...45a 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #31 Skrevet 27. september 2013 Jeg boikotter pizzamerket Grandiosa da de bruker menneskekjøtt i sine produkter. Jeg boikotter også Staten Norge da de har sendt mafian etter meg, trakasserer meg og konspirerer mot meg, fordi jeg er den rettmessige hersker av Skandinavien. Anonymous poster hash: b9d6f...242 2
Grønt blad Skrevet 27. september 2013 #32 Skrevet 27. september 2013 Jeg boikotter nok veldig mye, men det eneste jeg kommer på akkurat nå, er Ryanair, hovedsaklig på grunn av sosial dumping, med også pga. bestillingsløsningen som man får høy blodtrykk av.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #33 Skrevet 27. september 2013 Cubus. Hater denne mersalgsgreia de har lagt seg på. Nei, jeg trenger ikke herresokker selv om jeg kjøper en mascara. Anonymous poster hash: b96ab...62f 1
makkapakka Skrevet 27. september 2013 #34 Skrevet 27. september 2013 boikotter i ett sett alt etter hvilken behandling jeg får. Alt fra frisør hudpleie til butikker og svømmehaller reiseselskap, land å reise til, bilverksteder og listen kan bli lang..
Gjest Euforia Skrevet 28. september 2013 #36 Skrevet 28. september 2013 Dette er vel ikke et bestemt firma, men jeg boikotter å gå på kino. Haha... Synes det er altfor dyrt.
Samaysa Skrevet 28. september 2013 #37 Skrevet 28. september 2013 (endret) .. Endret 11. juni 2014 av Samaysa 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #38 Skrevet 28. september 2013 Har boikottet Expert i mange år pga ræva dårlig service. Har boikottet Expert etter at de, etter påtrykk fra konservative kristne, nektet å ta inn DVD'en "De 7 dødssynder" i vareutvalget deres. Anonymous poster hash: 157ee...0cd 2
Gjest Skrevet 28. september 2013 #39 Skrevet 28. september 2013 Hvorfor NRK? Flott og reklamefritt, men alikevel så ofte problemer med lyd og/eller bilde både på tv og i radio. Ser forøvrig ikke tv hjemme i det hele tatt, da vi har smartTV og bruker viaplay/netflix, men må likevel betale nrk fordi vi eier en tv. Det synes jeg er bedritent. Jeg vil nemlig ikke plombere tven da vi i fremtiden kanskje vil ha kanaler igjen. 1
skruf Skrevet 28. september 2013 #40 Skrevet 28. september 2013 Har boikottet Expert etter at de, etter påtrykk fra konservative kristne, nektet å ta inn DVD'en "De 7 dødssynder" i vareutvalget deres. Anonymous poster hash: 157ee...0cd Glemte å skrive dette ang Expert; Boikotter de iallefall pga den utrolige usmakelige reklamen de hadde der de utbasunerte at de hadde gitt mange folk sparken.. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå