Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på hvordan du vet hvem du er? Jeg vet ikke hvem jeg er så jeg føler jeg ikke klarer å være meg selv. Hvordan kan jeg finne ut hvem jeg er?

Jeg mener personlighetsmessig, ikke om idealer , normer og slikt. Jeg synes det er så utrolig vanskelig..

Anonymous poster hash: 06e08...951
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det er jo litt diffust. Du er jo deg. Det handler mest om å kunne være trygg på seg selv og kunne stå opp for seg selv :)

Skrevet

Ja , men jeg føler ikke jeg er trygg på meg selv fordi jeg ikke vet hvem jeg er.. Jeg tror kanskje det har noe med det å gjøre at jeg har hatt selektiv mutisme og nå har jeg sosial angst.. dette gjør at jeg i noen sosiale sammenhenger blir veldig stille og mange folk definerer meg som stille og sjenert. Men, hvis jeg er i andre sosiale sammenhenger så er jeg pratsom, sprudlende og glad. Så derfor vet jeg ikke hvem jeg er.. er den "glade, sprudlende" meg Fake? Er jeg bare slik fordi jeg prøver for hardt å ikke være den sjenerte, stille jenta?

Anonymous poster hash: 06e08...951
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Jeg har fått hjelp i behandling og jeg har blitt tryggere på meg selv og folk vet hvem jeg "er". Dette er en prossess. Pga jeg er bipolar kan jeg være veldig forskjellig av og til. Det må man bare akseptere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...