Marte28 Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Da var det muligens min tur til å bære frem en liten spire i magen min. Har ikke ikm før mandag, men har så mangen symptomer på at denne gangen gikk det! Har også en merkelig følelse i kroppen, at den er gravid. Er så spent, klarer nesten ikke vente til mandag med å ta test. Men skal klare å vente, er så redd for å få negativ i dag og bli skuffet.
Prøver25 Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Så spennende, krysser fingrene for dere!!
Emit Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Da var det muligens min tur til å bære frem en liten spire i magen min. Har ikke ikm før mandag, men har så mangen symptomer på at denne gangen gikk det! Har også en merkelig følelse i kroppen, at den er gravid. Er så spent, klarer nesten ikke vente til mandag med å ta test. Men skal klare å vente, er så redd for å få negativ i dag og bli skuffet. Spennende :-) håper den sitter ruger her også, men ikke test før torsdag.. Lange dager! hvilke symptomer kjenner du på?
Marte28 Skrevet 27. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2013 Spennende :-) håper den sitter ruger her også, men ikke test før torsdag.. Lange dager! hvilke symptomer kjenner du på? Tusen takk!! Har hatt murringer denne uken, hetetokter, hodepine,oppblåst og mye luft i magen. Hvilke symptomer kjenner du?
Emit Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Tusen takk!! Har hatt murringer denne uken, hetetokter, hodepine,oppblåst og mye luft i magen. Hvilke symptomer kjenner du? Ble overstimulert etter el sprøyten, så oppblåst har jeg hvertfall vært! er det ennå, men ikke så ille. Brystene var veldig vonde dag 3 og 4, nå er de ikke særlig vonde.. det syntes jeg var merkelig, men det er jo alt med dette opplegget, he he Eggstokkene er ømme/vonde, hetetokter, sure oppstøt, og i natt våknet jeg med mensen vondt. Men ingen mensen ennå hvertfall, selv om det kjennes ut som den kommer.. Men det kan jo være et godt tegn har jeg hørt Sover dessuten veldig dårlig og lite, selv om jeg er stupetrøtt.. ulikt meg bare føler ting er litt annerledes denne gangen... Vi får krysse alt vi har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå