Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det muligens min tur til å bære frem en liten spire i magen min. Har ikke ikm før mandag, men har så mangen symptomer på at denne gangen gikk det! :) Har også en merkelig følelse i kroppen, at den er gravid. :) Er så spent, klarer nesten ikke vente til mandag med å ta test. :) Men skal klare å vente, er så redd for å få negativ i dag og bli skuffet. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende, krysser fingrene for dere!! :)

Skrevet

Da var det muligens min tur til å bære frem en liten spire i magen min. Har ikke ikm før mandag, men har så mangen symptomer på at denne gangen gikk det! :) Har også en merkelig følelse i kroppen, at den er gravid. :) Er så spent, klarer nesten ikke vente til mandag med å ta test. :) Men skal klare å vente, er så redd for å få negativ i dag og bli skuffet. :)

Spennende :-) håper den sitter :) ruger her også, men ikke test før torsdag.. Lange dager! ;) hvilke symptomer kjenner du på? :)

Skrevet

Spennende :-) håper den sitter :) ruger her også, men ikke test før torsdag.. Lange dager! ;) hvilke symptomer kjenner du på? :)

Tusen takk!! ;)

Har hatt murringer denne uken, hetetokter, hodepine,oppblåst og mye luft i magen. Hvilke symptomer kjenner du? :)

Skrevet

Tusen takk!! ;)

Har hatt murringer denne uken, hetetokter, hodepine,oppblåst og mye luft i magen. Hvilke symptomer kjenner du? :)

Ble overstimulert etter el sprøyten, så oppblåst har jeg hvertfall vært! ;) er det ennå, men ikke så ille. Brystene var veldig vonde dag 3 og 4, nå er de ikke særlig vonde.. det syntes jeg var merkelig, men det er jo alt med dette opplegget, he he ;) Eggstokkene er ømme/vonde, hetetokter, sure oppstøt, og i natt våknet jeg med mensen vondt. Men ingen mensen ennå hvertfall, selv om det kjennes ut som den kommer.. Men det kan jo være et godt tegn har jeg hørt ;) Sover dessuten veldig dårlig og lite, selv om jeg er stupetrøtt.. ulikt meg ;) bare føler ting er litt annerledes denne gangen... ;)

Vi får krysse alt vi har! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...