AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Samboer fikk mareritt etter å ha sett "kvinnelig" psykolog på TV i går på NRK. "Hun" virket så gal og skremmende, mente han ... Hva mener andre, normalt å bli skremt av psykologer?Anonymous poster hash: 5e275...9bc
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Noen som så programmet?Anonymous poster hash: 5e275...9bc
Gjest snoopy_93 Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Tja, for noen kan det å åpne seg for en helt ukjent person være skremmende og derfor får man mareritt om den personen. Jeg hadde mareritt om psykologen jeg går til i starten av tiden jeg gikk der. Drømte alt fra at hun ikke ville ha meg der til mer intense "drap"-drømmer
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Hvem er det snakk om? Rosenquist? Anonymous poster hash: ccb3b...bf2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Hvem er det snakk om? Rosenquist?Anonymous poster hash: ccb3b...bf2 Vet ikke men det var diskusjon fra Litteraturhuset på TV NRK med en eldre kvinnelig psykolog med kort bølgehår og spesielle briller...?Anonymous poster hash: 5e275...9bc
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Tja, for noen kan det å åpne seg for en helt ukjent person være skremmende og derfor får man mareritt om den personen. Jeg hadde mareritt om psykologen jeg går til i starten av tiden jeg gikk der. Drømte alt fra at hun ikke ville ha meg der til mer intense "drap"-drømmer Tror nok ikke det; det var snarere synet av denne "damen" (utseende og blikk) som skremte vettet...hva her denne psykologen, noen som vet?!Anonymous poster hash: 5e275...9bc
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Vet ikke men det var diskusjon fra Litteraturhuset på TV NRK med en eldre kvinnelig psykolog med kort bølgehår og spesielle briller...?Anonymous poster hash: 5e275...9bc Rosenquist ja. Anonymous poster hash: ccb3b...bf2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Rosenquist ja.Anonymous poster hash: ccb3b...bf2 Hun virket på TV litt "oppe i årene" - er hun en nestor innen psykologi? Hun så nærmest farlig ut i blikket? Glad jeg ikke kjenner noen psykologer, mange av de virker skremmende Gjøkeredet ut.Anonymous poster hash: 5e275...9bc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Er ikke hun psykiater da? Men enig, hun er dødsskremmende og har alltid vært det. Ikke rart ABB fryktet å bli kjent utilregnelig. Nils Retterstøl og Bertold Grünfeld er to andre fullstendig skremmende psykiatere opp gjennom tidende. Anonymous poster hash: 110fa...c68
Pringle Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Helt uenig, Randi Rosenqvist er psykiater og en kjempekul og hyggelig dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå