snippsnapp Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Hei! Kvitteringer som jeg har tatt vare på har begynt å bli vanskelige å lese. Blekket begynner å gå vekk. Er det noen triks på hvordan jeg kan oppbevare de uten at de begynner å miste "fargen"?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Jeg ville skannet de inn på PC, blekket falmer til arket er blankt uansett. Anonymous poster hash: 685d0...edd
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Ta bilder av de på mobilen, legg dem i en billedstrøm og kast dem deretter.
snippsnapp Skrevet 26. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2013 Okey, så det finnes ikke noen tips til å holde de like fine? Jeg må ha orginalen, da de skal gå til ett forsikringsselskap. Jeg bare samler på de til jeg har alle kvitteringene jeg trenger, så jeg slipper å sende en og en
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Okey, så det finnes ikke noen tips til å holde de like fine? Jeg må ha orginalen, da de skal gå til ett forsikringsselskap. Jeg bare samler på de til jeg har alle kvitteringene jeg trenger, så jeg slipper å sende en og en Det står noen tips om oppbevaring her. Forbrukerrådet sier at en scannet versjon er fullgod, men forsikringsselskap pleier vel å være ekstra vanskelige hvis de kan. Anonymous poster hash: 685d0...edd
snippsnapp Skrevet 27. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2013 Det står noen tips om oppbevaring her. Forbrukerrådet sier at en scannet versjon er fullgod, men forsikringsselskap pleier vel å være ekstra vanskelige hvis de kan. Anonymous poster hash: 685d0...edd Takk
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Hva ble det til du bestemte deg for?
snippsnapp Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2013 Ble til at jeg la de ett mørkt sted uten kontakt med plast og lignende. Så får jeg se om de holder seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå