Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere til folk som kjenner dere igjen, men som dere ikke har den fjerneste ide hvem er?

Personlig syntes jeg det er grusomt og enda verre blir det hvis de da attpåtil fortsetter å fortelle en hel masse detaljer fra ting de husker om deg og du sitter der uten å huske noen ting av det og det hele utvikler seg fra litt pinlig til nå greier jeg snart ikke å sitte her mer...

Skjedde nylig igjen, og denne gangen var det en dritkjekk fyr som påstod at han hadde sett meg i nærheten av der jeg holder til. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si når sånt skjer? det blir liksom så pinlig å ikke kunne si det samme tilbake, uten å lyve....

eller burde jeg kanskje si det samme tilbake og heller dra en hvit liten løgn? eller hva annet kan jeg si?

Anonymous poster hash: d9aed...226
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg angrer meg hver gang for at jeg ikke sa at jeg ikke husket han og spurte hvem han var.

Neste gang skal jeg gjøre det.

Jeg har vansdkeligheter med å huske ansikt, og det kan jeg jo opplyse om som forklaring. Kanskje det er slik for flere av dere også?

Skrevet

Jeg møter mange i jobben, og ofte kjenner de meg igjen i forskjellige sammenhenger, uten at jeg kan si at jeg har lagt spesielt merke til dem.

Bruker å være ærlig og si at jeg møter såpass mange at jeg ikke har sjanse til å huske igjen alle. Gidder ikke late som at jeg husker dem, det vil de jo likevel gjennomskue hvis vi snakker en del sammen.

Skrevet

Hva sier dere til folk som kjenner dere igjen, men som dere ikke har den fjerneste ide hvem er?

Personlig syntes jeg det er grusomt og enda verre blir det hvis de da attpåtil fortsetter å fortelle en hel masse detaljer fra ting de husker om deg og du sitter der uten å huske noen ting av det og det hele utvikler seg fra litt pinlig til nå greier jeg snart ikke å sitte her mer...

Skjedde nylig igjen, og denne gangen var det en dritkjekk fyr som påstod at han hadde sett meg i nærheten av der jeg holder til. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si når sånt skjer? det blir liksom så pinlig å ikke kunne si det samme tilbake, uten å lyve....

eller burde jeg kanskje si det samme tilbake og heller dra en hvit liten løgn? eller hva annet kan jeg si?

Er jo litt merkelig at du ikke husker en dritkjekk fyr. Min sympati har du vel ikke.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg haterhaterhater når dette skjer, for det skjer meg så ofte og er så pinlig. Helt fryktelig på å huske navn og ansikter er jeg. Noen ganger må jeg bare si at jeg ikke aner hvem de er, andre ganger bare smiler jeg og prøver å si minst mulig, for så å plutselig få veldig dårlig tid eller prøve å unnslippe på en annen måte.

Uheldigvis har jeg blitt avslørt og konfrontert med det flere ganger og da vil jeg bare synke ned i jorden.

Skrevet

Er jo litt merkelig at du ikke husker en dritkjekk fyr. Min sympati har du vel ikke.

Ts her

Jeg hadde altså ikke hilst på han før, hvis ikke hadde jeg garantert husket han igjen....

Tror han er en type som er vant til å bli lagt merke til, det var sikkert derfor han også regnet med at jeg visste hvem han var, noe jeg da ikke gjorde.... :rodme: .

Jeg svarte bare noe sånt som " åja... du pleier også å være der og der" og siden han ble litt sånn stille og mutt akkurat rett etterpå, er konklusjonen min at jeg nok kunne ha svart på en bedre måte.

Siden vi ikke hadde hilst før og heller ikke snakket sammen før dette, kunne jeg jo i teorien ha tatt en hvit løgn, siden jeg ikke kunne blitt avslørt i det siden. Hadde det kanskje vært en bedre ide? i stedet for å svare noe som er innenfor grensene av ærlig? og hva kunne jeg ha svart da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...