Godis2 Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Har 1 mnd til babyen kommer og det kribler i fingrene etter å lage ting. Elsker forskjellige DIY prosjekter. Helst noe jeg ikke trenger å bøye meg for eller løfte tungt. Gjerne noe jeg kan pynte med i huset. Noen forslag?
SnøUglen Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Strikking,hekling og brodering. Jeg synes også det er gøy med decoupage,kjempe mye fint det går an å lage :-)
Godis2 Skrevet 27. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2013 Strikking,hekling og brodering. Jeg synes også det er gøy med decoupage,kjempe mye fint det går an å lage :-) Noen forslag til hva jeg kan hekle ? Er helt tom for idéer.. :/
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Tenker du på interiørprosjekter? Sjekk i så fall ut www.lindevegen.no, hun lager mye fint! Anonymous poster hash: 0533b...c13 1
Binke Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Ta en titt på epla.no eller etsy og søk på utstyr/klær/leker etc til baby. Så får du kanskje litt inspirasjon til noe du kan lage selv! Liker du å strikke eller helkle kan du finne massevis av gratis oppskrifter på klær, tepper og kosedyr på ravelry. :-) lykke til! 1
Anje Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Noen forslag til hva jeg kan hekle ? Er helt tom for idéer.. :/ Hva med: -vognteppe -babylue -kjole/jakke -lester -Ammesjal Her er en del ulike oppskrifter: http://www.garnstudio.com 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå