Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Dropbox på alle enhetene mine (laptop, nettbrett og mobil, alle fra Samsung) og etter å ikke ha brukt den på en stund, skulle jeg begynne å bruke den igjen nå. Tidligere kunne jeg bare legge en fil i Dropbox-mappen på pc'en og så ble den automatisk lastet opp til nettversjonen, men nå skjer det ingenting.

Jeg har også noe som heter Samsung Link som knytter enhetene sammen, men i følge nettutgaven har jeg ingen filer noen steder, hvilket selvfølgelig er feil. Har minst ett bilde på hvert sted. Det tok litt tid før alle enhetene så de andre.

Er det noen som kan hjelpe meg og gi meg noen forslag på ting jeg kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som at jeg har funnet Samsung-løsningen, men Dropbox-problemet eksisterer fremdeles.

Skrevet

Har du prøvd å logge deg inn på Dropbox-nettsiden og laste opp en fil der?

Anonymous poster hash: 20f03...528
Skrevet

Har du prøvd å logge deg inn på Dropbox-nettsiden og laste opp en fil der?

Det er akkurat det jeg har prøvd!

Skrevet

Det er akkurat det jeg har prøvd!

Ok, men du sa at du la filene i mappen på PC-en.

Skrevet

Hva type sync måte valgte du når du installerte Dropbox?

Skrevet

Ok, men du sa at du la filene i mappen på PC-en.

Var litt trøtt da jeg svarte her. Jeg skulle si at jeg hadde prøvd den metoden også. Og det går ikke så mye bedre. Den laster opp, men jeg får feilmeldinger hele tiden.

Hva type sync måte valgte du når du installerte Dropbox?

Jeg husker ikke, det er lenge siden jeg begynte å bruke den første gangen. Men jeg regner med jeg satt den på automatisk, men hva som kan ha skjedd ved bytte av alle enhetene og ved oppdateringer av appen, det vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg husker ikke, det er lenge siden jeg begynte å bruke den første gangen. Men jeg regner med jeg satt den på automatisk, men hva som kan ha skjedd ved bytte av alle enhetene og ved oppdateringer av appen, det vet jeg ikke.

Har du Dropbox iconet på mappen? HcTqFnA.png

Har du prøvd å installere programmet på nytt, da kan du velge hvor/hvilke mappe du skal bruke til Dropbox filene og velge hvordan du vil at mappen skal synkontronisering mappen skal ha.

Skrevet

Har et helt Dropbox-ikon, altså uten filmappen.

Har ikke prøvd å installere programmet på nytt, tenkte det burde være unødvendig siden min pc er et halvt år gammel og alt ble installert da. Men jeg kan nok få gjort det i løpet av helgen.

Skrevet

Har et helt Dropbox-ikon, altså uten filmappen.

Har ikke prøvd å installere programmet på nytt, tenkte det burde være unødvendig siden min pc er et halvt år gammel og alt ble installert da. Men jeg kan nok få gjort det i løpet av helgen.

Er problemet løst?
Skrevet

Jeg har også problemer med dropbox, det står at den er full selv om jeg har slettet alle filene der. Må jeg lage en ny konto for å kunne laste opp flere filer?

Anonymous poster hash: 3f8c1...da8
Skrevet

Jeg har også problemer med dropbox, det står at den er full selv om jeg har slettet alle filene der. Må jeg lage en ny konto for å kunne laste opp flere filer?

Anonymous poster hash: 3f8c1...da8

Høres ut som om det er ikke blitt synkronisert at filene er fjernet eller noe slik.

Skrevet

Er problemet løst?

Jeg løste det ved å bruke Samsung Link. Den fungerte utmerket etter litt prøving og feiling.

Skrevet

Jeg løste det ved å bruke Samsung Link. Den fungerte utmerket etter litt prøving og feiling.

Godt å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...