AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Ja, hvorfor? Hilsen singel og barnløs dame på 33! Anonymous poster hash: b230e...167 2
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Ja, hvorfor? Hilsen singel og barnløs dame på 33!Anonymous poster hash: b230e...167 fordi de er idioter 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 En underliggende, tabubelagt misunnelse av at du er fri og frank.Anonymous poster hash: 027b5...9fd 23
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Fordi mange av dem mener livet uten barn ikke har noe særlig mening eller innhold. Anonymous poster hash: 24829...84b 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 fordi de er idioter Ja, det kan godt tenkes .. Idag tidlig løp jeg til t-banen, og jeg møtte på noen småbarnsforeldre jeg kjenner. De skulle til barnehagen, og jeg måtte rekke t-banen. Jeg smilte og sa hei mens jeg fortet meg mot t-banen, og hun ene sa litt spydig "Du kan vel umulig ha dårlig tid, du som ikke har barn..." Den stakk meg midt i hjertet. Ikke fordi jeg ikke har barn, men fordi det var en helt unødvendig kommentar.... Anonymous poster hash: b230e...167 12
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 En underliggende, tabubelagt misunnelse av at du er fri og frank.Anonymous poster hash: 027b5...9fd Hadde jeg hatt barn hadde jeg vært glad, og jeg ville gledd meg til hver dag jeg kunne bruke med barna mine. Skjønner ikke hvorfor de skal være misunnelige på meg fordi de har valgt å få barn ... er det min skyld, liksom? Anonymous poster hash: b230e...167
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Ja, det kan godt tenkes .. Idag tidlig løp jeg til t-banen, og jeg møtte på noen småbarnsforeldre jeg kjenner. De skulle til barnehagen, og jeg måtte rekke t-banen. Jeg smilte og sa hei mens jeg fortet meg mot t-banen, og hun ene sa litt spydig "Du kan vel umulig ha dårlig tid, du som ikke har barn..." Den stakk meg midt i hjertet. Ikke fordi jeg ikke har barn, men fordi det var en helt unødvendig kommentar....Anonymous poster hash: b230e...167 herregud for en ting å si. Hva var liksom problemet hennes? Er ikke bare folk med unger som kan ha det travelt 3
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Ja, det kan godt tenkes .. Idag tidlig løp jeg til t-banen, og jeg møtte på noen småbarnsforeldre jeg kjenner. De skulle til barnehagen, og jeg måtte rekke t-banen. Jeg smilte og sa hei mens jeg fortet meg mot t-banen, og hun ene sa litt spydig "Du kan vel umulig ha dårlig tid, du som ikke har barn..." Den stakk meg midt i hjertet. Ikke fordi jeg ikke har barn, men fordi det var en helt unødvendig kommentar.... Anonymous poster hash: b230e...167 Hjelp, ler og ler. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Fordi mange av dem mener livet uten barn ikke har noe særlig mening eller innhold. Anonymous poster hash: 24829...84b Det kan hende de tror, men de burde vel være tør nok bak øre når de fikk barn, at de forstod at livet handler om så mye mer enn barn. Det er jo viktig at folk flest velger å få barn, men det er også viktig å leve på mange andre mulige måter. Folk lever og ånder for barna sine, men de må også leve og ånde selv... Anonymous poster hash: b230e...167
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Hvordan er de nedlatende da? Det er kommentarer, liksom som om de mener at jeg burde ha dårlig samvittighet fordi jeg bare har meg selv å tenke på. Og om jeg er sliten eller har dårlig tid eller er syk eller samme hva, så er det "Ja, men du har jo ikke barn, og ditt og datt ..! Anonymous poster hash: b230e...167 4
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Jeg har mødt noe av skiten selv og det er helt bak i mål hvordan enkelte kvinner skal snakke om fødslene sine mens vi barnløse hører på, så en gang så var det ei som jeg ikke hadde personkjemi med som begynte (ei venninne av ei venninne) og sendte meg blikk, og så ble jeg skitlei og så sa jeg: "Vel, men tenk deg hvor deilig det blir for fyren din og pule meg igjen da, det blir jo som første gang han var på besøk", og hun gikk totalt bananas. 5
Gjest Hyssingen Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Jeg var på klassefest (reunion?) med ungdomsskoleklassen min for et års tid siden. Vi er snart 30 så alle damene har barn bortsett fra jeg og to til. Jeg har aldri hatt lyst på barn, men syns allikevel det var rimelig kjipt når jeg fikk høre gjennom hele kvelden at livet mitt aldri kommer til å få noen virkelig mening om jeg ikke får barn, og at jeg aldri kommer til å få oppleve ekte kjærlighet. Den beste var at jeg er egoistisk og ikke bidrar til jordas fremtid... 9
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Jeg var på klassefest (reunion?) med ungdomsskoleklassen min for et års tid siden. Vi er snart 30 så alle damene har barn bortsett fra jeg og to til. Jeg har aldri hatt lyst på barn, men syns allikevel det var rimelig kjipt når jeg fikk høre gjennom hele kvelden at livet mitt aldri kommer til å få noen virkelig mening om jeg ikke får barn, og at jeg aldri kommer til å få oppleve ekte kjærlighet. Den beste var at jeg er egoistisk og ikke bidrar til jordas fremtid... Folk som sier slikt er ikke riktig navla. 2
Gjest Peanut Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 (endret) Folk som sier slikt er ikke riktig navla.Det er mildt sagt. O_o Jeg lurer noen ganger på hvordan mennesker dette er, som sier sånt. Endret 26. september 2013 av Peanut
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 Det er mildt sagt. O_o Jeg lurer noen ganger på hvordan mennesker dette er, som sier sånt. Jeg tror egentlig de bare snakker før de tenker.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Jeg fikk også en del sånne kommentarer før. Så, en dag, ble jeg så lei at jeg bare sa: "Vel, hvis jeg blir så sneversynt og styggkjefta som dere om jeg får barn, da trur jeg jaggu meg jeg står over, gitt!" Da holdt de kjeft. Anonymous poster hash: 9915c...c45 30
Raven Emerald Skrevet 26. september 2013 #19 Skrevet 26. september 2013 Idioti. Irriterer meg at det finnes foreldre, som tror de har funnet meningen med livet; alles liv, fordi de har klemt ut en eller flere unger. Gudbedre. -.-' 6
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #20 Skrevet 26. september 2013 Det er bare en ting å gjøre og det er å kutte ut slike "venner". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå