Gå til innhold

Bestiller man visakort på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestiller man visakort på nettet? Sparbank1.

Har ikke hatt Visa tidligere, bare visa electron.

Anonymous poster hash: 76c2f...294
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Ja, du logger inn i nettbanken din, og bestiller bankkort til den bankkontoen du ønsker kort til.
Det tar ca en uke å få bankkort :)

Skrevet

Ja, men da får du ikke kort med bilde. Det betyr at du må ha annen legimitasjon med deg til enhver tid.

Man må dra i banken for å få kort med bilde.

Skrevet

Ja, men da får du ikke kort med bilde. Det betyr at du må ha annen legimitasjon med deg til enhver tid.

Man må dra i banken for å få kort med bilde.

Vel, når jeg bestilte visakort i nettbanken kunne man huke av for "bruk det gamle bildet" eller noe slikt. Så jo, det kan man.

Skrevet

Vel, når jeg bestilte visakort i nettbanken kunne man huke av for "bruk det gamle bildet" eller noe slikt. Så jo, det kan man.

Ikke i Sparebank 1 ;) Som var det TS spurte etter. Jeg har nettopp bestilt meg kort i den nettbanken, uten å få med bilde.

Skrevet

Ikke i Sparebank 1 ;) Som var det TS spurte etter. Jeg har nettopp bestilt meg kort i den nettbanken, uten å få med bilde.

Eh jo. I sparebank1....

Skrevet

Eh jo. I sparebank1....

Det var rart, for jeg fikk spesifikt beskjed om at jeg måtte i banken om jeg ville ha kort med bilde, da jeg bestilte i nettbanken.

Skrevet

Det var rart, for jeg fikk spesifikt beskjed om at jeg måtte i banken om jeg ville ha kort med bilde, da jeg bestilte i nettbanken.

OK. Da har vi fått to forskjellige beskjeder, da. Merkelig egentlig, men jeg bestilte nytt for bare noen dager siden, og da fikk jeg det gamle bildet på kortet.

Skrevet

OK. Da har vi fått to forskjellige beskjeder, da. Merkelig egentlig, men jeg bestilte nytt for bare noen dager siden, og da fikk jeg det gamle bildet på kortet.

Ja, vi har visst det. Men bra du fikk med bilde da :) Er litt uhendig å ikke ha VISA med bilde, må jo ha med meg gamlekortet med bilde hele tida :P

Skrevet

Ja, vi har visst det. Men bra du fikk med bilde da :) Er litt uhendig å ikke ha VISA med bilde, må jo ha med meg gamlekortet med bilde hele tida :P

Ja, det vil jeg tro :P hehe..

Gjest Blondie65
Skrevet

FØRSTE GANG man bestiller bankkort med bilde i Sparebank1 må man inn i banken. Deretter kan man bestille med det samme bildet igjen og igjen og igjen.

Jeg vil tro at dette er nok så likt i alle banker som tilbyr bankkort med bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...