AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Bestiller man visakort på nettet? Sparbank1. Har ikke hatt Visa tidligere, bare visa electron. Anonymous poster hash: 76c2f...294
brud_en Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Hei Ja, du logger inn i nettbanken din, og bestiller bankkort til den bankkontoen du ønsker kort til. Det tar ca en uke å få bankkort
Adhara Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Ja, men da får du ikke kort med bilde. Det betyr at du må ha annen legimitasjon med deg til enhver tid. Man må dra i banken for å få kort med bilde.
Chien Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Ja, men da får du ikke kort med bilde. Det betyr at du må ha annen legimitasjon med deg til enhver tid. Man må dra i banken for å få kort med bilde. Vel, når jeg bestilte visakort i nettbanken kunne man huke av for "bruk det gamle bildet" eller noe slikt. Så jo, det kan man.
Adhara Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Vel, når jeg bestilte visakort i nettbanken kunne man huke av for "bruk det gamle bildet" eller noe slikt. Så jo, det kan man. Ikke i Sparebank 1 Som var det TS spurte etter. Jeg har nettopp bestilt meg kort i den nettbanken, uten å få med bilde.
Chien Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Ikke i Sparebank 1 Som var det TS spurte etter. Jeg har nettopp bestilt meg kort i den nettbanken, uten å få med bilde. Eh jo. I sparebank1....
Adhara Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Eh jo. I sparebank1.... Det var rart, for jeg fikk spesifikt beskjed om at jeg måtte i banken om jeg ville ha kort med bilde, da jeg bestilte i nettbanken.
Chien Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Det var rart, for jeg fikk spesifikt beskjed om at jeg måtte i banken om jeg ville ha kort med bilde, da jeg bestilte i nettbanken. OK. Da har vi fått to forskjellige beskjeder, da. Merkelig egentlig, men jeg bestilte nytt for bare noen dager siden, og da fikk jeg det gamle bildet på kortet.
Adhara Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 OK. Da har vi fått to forskjellige beskjeder, da. Merkelig egentlig, men jeg bestilte nytt for bare noen dager siden, og da fikk jeg det gamle bildet på kortet. Ja, vi har visst det. Men bra du fikk med bilde da Er litt uhendig å ikke ha VISA med bilde, må jo ha med meg gamlekortet med bilde hele tida
Chien Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Ja, vi har visst det. Men bra du fikk med bilde da Er litt uhendig å ikke ha VISA med bilde, må jo ha med meg gamlekortet med bilde hele tida Ja, det vil jeg tro hehe..
Gjest Blondie65 Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 FØRSTE GANG man bestiller bankkort med bilde i Sparebank1 må man inn i banken. Deretter kan man bestille med det samme bildet igjen og igjen og igjen. Jeg vil tro at dette er nok så likt i alle banker som tilbyr bankkort med bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå