AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg har vært utro med kjæresten min. Jeg hadde vært på byen og var ganske full. Hele greia varte i ca 10 min. Jeg angra som faen. Før jeg vsr utro så kjeda jeg meg i forholdet,jeg følte at alt var feil men nå så føler jeg at han er den rette. Men jeg tok et dårli valg og må stå for det.han kommer snart hjem fra jobb,har tatt mange runder med meg selv om hvordan jeg skal legge det fram. Må bare si det slik som det er. Faen hvofor gjorde jeg det!!! Jeg angrer så sykt, jeg får ikke sove,mista matlysta. Jeg har alldri vært utro før, men fy faen for en dritt følelseAnonymous poster hash: 8449b...c61
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Du var full på byen i ti minutter? Det er å være utro?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Verste følelsen som er omtrent. Prøv å ikke hat deg selv, alle kan gjøre feil. Det er bra du forteller han om det, så han får ta et valg. Men en ting også; man kan bli litt blind på følelsene sine etter sånne ting, så selvom det føles som han er den du vil ha nå kan det fort føles annerledes om litt... lykke til!!Anonymous poster hash: 167ce...77b
Gjest anonym Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Nei. Hele greia varte i ti min. Hadde sex med en fyr bak et hus
Gjest anonym Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Nei. Hele greia varte i ti min. Hadde sex med en fyr bak et hus
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Nei. Hele greia varte i ti min. Hadde sex med en fyr bak et hus Kom du da?
Gjest anonym Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Nei. Ingen av oss kom. Jeg dro på meg strømpe buksa og gikk
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Ja men da så. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Du elsker jo fortsatt kjæresten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå