Gjest Kia Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Litt kinkig spørsmål. Kort fortalt, eksen min var utro og ga blaffen i både meg og barna med en gang. Han gikk videre med henne han var utro med. Forferdelig trist og vondt. Men jeg gleder meg til det blir slutt mellom dem. Da skal jeg heise flagget! Hipp hurra! Dama er ei jeg også kjente, så situasjonen er uholdbar. Vil aldri ta han tilbake, men jeg skal sitte i godstolen og humre og le når det blir brudd mellom dem. Hvor lang tid kan det ta da før han kjenner savn, om han gjør det? Ett år?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Det kan jeg ikke svare på, men istedet for å fokusere på når de kommer til å slå opp, kan du heller satse på å lege sårene dine, hev hodet og finn deg en mye bedre mann. Det er den beste hevnen. Men ikke se på det som en hevn. Bruk den tiden du trenger. Anonymous poster hash: 1f28a...d4e 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Tenk om de gifter seg og skaper en ny familie. Sier ikke det for å være ekkel, men at du ikke burde tenke og vente på at det skal skje, i og med at det kan ta en stund, om noensinne. Anonymous poster hash: 0e7d0...502
Gjest Trådstarter Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Kia.... ja,... det er sånn at en håper på at det kan ryke når man føler seg sviket...... Sånn er det med meg.. Jeg er jo i noenlunde samme situasjon som deg, og jeg har egentlig lyst at det som skjer er at han lengter sånn tilbake til meg at han dumper den dama han bedro meg med, men jeg vil ikke ha han tilbake egentlig.. men jeg er vel mest ute etter at det skal ryke pga meg, siden vårt forhold røk pga henne. Men egentlig er jeg mest enig i det noen av de andre her inne sier: move on, og glem drittsekken og la han være lykkelig i sin verden uten å ofre det en tanke. Barna er jo tjent med at begge foreldrene er lykkelige på hver sin kant, men vi ekser kan føle et sinne av og til over den mannen som forlot oss slik, også må vi nødt å forholde oss til han for han er far til våre barn....
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Det er garantert at han angrer, de gjør som regel det disse dumme karene! Men la det gå ett år, da først ser du at gresset var ikke grønnere på den andre siden for han. Men ta han ikke tilbake, verden kryr av kjekke og snille menn, du må bare åpne opp for dem, Kia !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå