Gjest Trådstarter Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Sitter i kveld , og er skikkelig lei meg og oppgitt.... Jeg har møtt mange menn, og felles for dem alle er at alle prøver å få sex av meg, og de som klarer tilslutt å få det, og får meg på kroken, de har sex... og så dumper de meg etterpå, og gir faen...... Jeg er så lei det... Jeg er så såret og skuffet av det..... Det går så inn på selvtilliten , blir oppgitt og føler meg misserabel..... Dette låser seg i meg, jeg tenker på det, tenker at jeg ikke er bra nok, Tenker at jeg er misslykket og blir helt ifra meg.... Noen som har hatt det likt?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Så mange slike tråder det ble sånn plutselig. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Sitter i kveld , og er skikkelig lei meg og oppgitt.... Jeg har møtt mange menn, og felles for dem alle er at alle prøver å få sex av meg, og de som klarer tilslutt å få det, og får meg på kroken, de har sex... og så dumper de meg etterpå, og gir faen...... Jeg er så lei det... Jeg er så såret og skuffet av det..... Det går så inn på selvtilliten , blir oppgitt og føler meg misserabel..... Dette låser seg i meg, jeg tenker på det, tenker at jeg ikke er bra nok, Tenker at jeg er misslykket og blir helt ifra meg.... Noen som har hatt det likt? Hvis du forventer at du blir dumpa, så blir du nettopp det Anonymous poster hash: 595e6...017
katniss1992 Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 tips: http://thoughtcatalog.com/2013/the-one-who-cares-less/
Gjest Amber Rose Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Dette har jeg også opplevd et par ganger. Mista veldig troa på menn en stund og var super skeptisk. HELDIGVIS finnes det noen snille også, men fleste delen er noen jævla kåte tøser...
Gjest trådst Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 jeg forventer det hele tiden.... og blir dumpa.. men når jeg ikke forventer det, og er uinteressert så blir jeg ikke det .... Men hver gang jeg hopper dypt i det og er interessert så blir jeg dumpa...
irislily Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Jeg tror vi fleste har opplevd slikt en eller annen gang. Men en skal da gjennom mye dritt før en finner en ordentlig mann/kvinne
Gjest Arbeider Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Sitter i kveld , og er skikkelig lei meg og oppgitt.... Jeg har møtt mange menn, og felles for dem alle er at alle prøver å få sex av meg, og de som klarer tilslutt å få det, og får meg på kroken, de har sex... og så dumper de meg etterpå, og gir faen...... Jeg er så lei det... Jeg er så såret og skuffet av det..... Det går så inn på selvtilliten , blir oppgitt og føler meg misserabel..... Dette låser seg i meg, jeg tenker på det, tenker at jeg ikke er bra nok, Tenker at jeg er misslykket og blir helt ifra meg.... Lov å være deppa rett etter man har blitt dumpa, bare få det ut. Men man kan ikke gå rundt og tro at man er mislykket i lengre perioder!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Det der skjer meg gang på gang. Sitter igjen med følelsen av at jeg ikke er verdt noe. Anonymous poster hash: 5ee15...5f8
Gjest dere er verdt alt Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Dere er verdt MYE MYE MYE- prøv og sile litt ut hvem dere involverere dere med tidligere- drit i de, løft , løft og løft..
Gjest gjest Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Sant, det er noe i veien med de som driver å utnytter, ikke oss.. Og husk : hvorfor er det så mange single på markedet i alle aldre? Dvs det er mange som opplever å bli dumpet...
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Du skriver at mange menn vil få sex AV deg....noe er galt med innstillingen din her. Vent med å ha sex med en type til du også har lyst, første bud. Det høres så passivt ut når du skriver det sånn, og passivitet er ikke spesielt attraktivt.Anonymous poster hash: 2de77...a20 2
Adhara Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 1. Vent lengre med å spre beina 2. Problem løst Anonymous poster hash: 1fe29...82b 1
Miss moneypenny Skrevet 27. september 2013 #15 Skrevet 27. september 2013 Det opplevde jeg også i ungdomstida, skjedde riktignok "bare" to ganger, men sånt sitter i. Da jeg møtte nåværende venta vi i tre måneder, til vi kjente hverandre og tilliten var der. Anbefaler deg å vente med å slippe de til.. Nå for tiden er jo alle pulevenner og Gud vet hva, ikke rart mange blir såra når folk blir vant til den standarden. 1
Nettinettet Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 Sitter i kveld , og er skikkelig lei meg og oppgitt.... Jeg har møtt mange menn, og felles for dem alle er at alle prøver å få sex av meg, og de som klarer tilslutt å få det, og får meg på kroken, de har sex... og så dumper de meg etterpå, og gir faen...... Jeg er så lei det... Jeg er så såret og skuffet av det..... Det går så inn på selvtilliten , blir oppgitt og føler meg misserabel..... Dette låser seg i meg, jeg tenker på det, tenker at jeg ikke er bra nok, Tenker at jeg er misslykket og blir helt ifra meg.... Noen som har hatt det likt? Veldig mange har det som deg, og det handler om liten selvrespekt. Vært der selv også, men har heldigvis sluttet med det. Jeg ser min verdi og jeg velger andre type menn enn det jeg gjorde før. Sant, det er noe i veien med de som driver å utnytter, ikke oss.. Og husk : hvorfor er det så mange single på markedet i alle aldre? Dvs det er mange som opplever å bli dumpet... Eh... feil! Det er noe galt med dere, fordi dere lar de utnytte dere. For en merkelig måte å skape unnskyldning for sin egen dårlige tilværelse! Du blir ikke dumpet hvis du har selvrespekt og får de du er sammen med til å se en verdi i det å tilbringe tid med deg. Grunnen til at det er så mange single på markedet er fordi folk er veldig kravstore og ikke gidder bli værende i ett forhold som er bittelitt krevende eller vanskelig. Da hopper videre til neste med en gang noe er vanskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #17 Skrevet 27. september 2013 Du er ikke misslykket! Bare la vær å ha sex med menn før du føler deg sikker på at du også får det du vil. Desverre er det mange slike menn der ute, og det er de som er idioter, ikke du. Anonymous poster hash: a34c1...139
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #18 Skrevet 27. september 2013 Har en venn som er slik. Han sier at han ikke passer sammen med damene. Det finner han ut etter at de har hatt et par runder i sengehalmen. Seksuell kjemi er viktig.
Mike Waters Skrevet 27. september 2013 #19 Skrevet 27. september 2013 Det finnes ingen magi, ingen usynlig kraft som styrer kosmos. Alt sitter i hodet ditt, og om du vil forandre din tilværelse må du aktivt bryte mønsteret. Det koster krefter, og du må muligens forandre hvordan du ser på deg selv, menn og verden rundt deg. Prøv å tenk litt på hvorfor du velger disse mennene og enda viktigere hvorfor velger de deg? Kansje de ikke er slik du egentlig vil ha? Mange av oss styres av ubevisste handlinger og kaller det "sånn er jeg" og innbiller oss at det er klin umulig å gjøre noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå