Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil noen deaktivere kontoen sin? Jeg mistenker at mannen min har vært/er utro, og nå har han deaktivert Facebook-kontoen sin(!) Hva betyr dette?? Gjør han det for å skjule noe? Eller pga at hun andre ikke skal få tak i han? Hva skjer? Noen som har noen teorier??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det KUN det at mannen din har deaktivert facebook som gjør at du mistenker at han er utro? I såfall kan det være at han har deaktivert facebook rett og slett fordi han er lei og vil ha en pause derfra..

Skrevet

Ts her. Er mange tegn som gjør at jeg mistenker utroskap. Han tar avstand fra meg, jobber mye overtid, er bynt å trene, flørtete mld mellom han og en kollega på fb, at han inrømmer at de har flørtet (men ikke noe mer..), plutselig interesse for fotballag som jeg vet hun liker, endret passord på tlf og Facebook, hører på musikk som hun hadde lagt ut på fb (hvor hun skrev hjertetegn attmed). I tillegg prøvde han å "mistenke" meg for å være utro, men han var snar da å si at "vi slår en strek over alt som hat skjedd"(!!) Og om han virkelig hadde trodd at jeg hadde vært utro, så hadde han ikke ville satt strek så fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...