Gå til innhold

help me!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg har datet en jente i snart 3 mnd og i den 3 mnd så har alt vært utrolig bra, vi har kysset og hat masse sex og gjort masse ting sammen, men jeg trur jeg har ødelagt alt nå, fordi jeg er en utrolog SJALUSI perosn så vær gang ho har vært ute med venninder så har jeg beskyld ho for og ha ligget med den første og beste gutten hun har sett, jeg har virkelig innsett nå hvor tett og idiot jeg har vært og sagt unnskyld og jeg prøver så godt som jeg kan og bevise det for ho at jeg har skjerpet meg, ho sa at vi ikke skulle ha mere sex og det skulle ho ikke gå tilbake på sa ho, jeg prøver så godt jeg kan og gjøre det godt igjen med og flørte og slikt, men jeg føler at det ikke er noen vei tilbake sånn som det var (JÆVELIG kjipt)

så det jeg lurer på er: jeg veit at dere ikke har svaret på det men jeg prøver er det egentlig noe vei tilbake eller er det egentlig bare og gi opp, ho sier gjentatte ganger at ho er ufattelig glad i meg og vill ikke miste meg, og ho vill ha meg som den bestvennen sin. og jeg er overhode ikke intresssert og få meg en bestevenn men heller ha ho som en kjæreste! jeg er sykt forelska i ho og har kanskje innsett at slaget er tapt

hva trur dere? holder på og klikke for meg her?!

Anonymous poster hash: 0c0c3...3f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte og skrive noe, ho gir meg så veldig mixed signaler.. jeg får godnatt melding vær dag, men andre ganger så er det savner deg og suss og alt det klissete greiene der og andre dager er det bare natta:P så jeg veit ikke helt hva ho driver med ! :P blir helt forrvirret altså!

Anonymous poster hash: cf5d5...a7a
Skrevet

Hvor gammel er du? Ikke det at det betyr noe, men jeg prøver bare å se helheten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...