83` Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 (endret) Ja, slet mye med kviser i tenåra. Men rundt 20-års alder ga det seg, og jeg fikk ganske fin hud. En og to kviser hadde jeg selfølgelig også da innimellom, men ikke sånn hele tiden. Nå -etter å ha fått barn nr 4 - har jeg derimot hele ansiktet fullt av små, vonde kviser! De kom litt etter at jeg sluttet å amme, og det er nå minst 3 mnd siden. Husker jeg fikk en lignende reaksjon med kviser da jeg sluttet å amme førstemann, men da kom de på ryggen. Jeg vet ikke om kvisene er relatert til amming/gravidtet i det hele tatt, men irriterende er de iallefall. Vonde, skjemmende osv,. Er ikke arrtig å se ut som en kvisete fjortis i en alder av 30 år liksom....... Andre som har opplevd lignende, og husker dere hvor lenge de var der før de forsvant igjen (for det håper jeg virkelig de gjør!!) (og ja, jeg renser som før.. så står ikke på det;) Endret 26. september 2013 av 83`
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Opplevde det samme.. hormonelle endringer gir fort utslag i huden. Anonymous poster hash: f1f68...c3a
83` Skrevet 27. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2013 Husker du hvor lenge det varte med deg før de forsvant igjen Anonym? Drittlei...
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Jeg fikk kviseutbrudd i ansiktet etter p-pille slutt, har hatt mye hormoner i ubalanse. Nå først etter ett år ser det ut til at det roer seg ned. Men dette er nok noe som varierer fra person til person vil jeg tro. Anonymous poster hash: 37c96...10e
83` Skrevet 27. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2013 Vurderer å sette inn spiral igjen. Tror jeg hadde ganske så bra hud da jeg brukte det før. Hvor lenge tar det for hormoner ¨å "roe seg" vanligvis da? Er vel ikke noe standrardsvar på det kanskje, men noe gjennomsnittlig overslag finnes vel..
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Det varte sånn ca 6 mnd. Men kom tilbake enda sterkere i neste svangerskap og ammeperiode.. Jeg reagerer tydeligvis veldig på hormonforandringerAnonymous poster hash: f1f68...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå