Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, slet mye med kviser i tenåra. Men rundt 20-års alder ga det seg, og jeg fikk ganske fin hud. En og to kviser hadde jeg selfølgelig også da innimellom, men ikke sånn hele tiden. Nå -etter å ha fått barn nr 4 - har jeg derimot hele ansiktet fullt av små, vonde kviser! :( De kom litt etter at jeg sluttet å amme, og det er nå minst 3 mnd siden.

Husker jeg fikk en lignende reaksjon med kviser da jeg sluttet å amme førstemann, men da kom de på ryggen. Jeg vet ikke om kvisene er relatert til amming/gravidtet i det hele tatt, men irriterende er de iallefall. Vonde, skjemmende osv,.

Er ikke arrtig å se ut som en kvisete fjortis i en alder av 30 år liksom.......

Andre som har opplevd lignende, og husker dere hvor lenge de var der før de forsvant igjen (for det håper jeg virkelig de gjør!!) ;)

(og ja, jeg renser som før.. så står ikke på det;)

Endret av 83`
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det samme.. hormonelle endringer gir fort utslag i huden.

Anonymous poster hash: f1f68...c3a
Skrevet

Husker du hvor lenge det varte med deg før de forsvant igjen Anonym? Drittlei...

Skrevet

Jeg fikk kviseutbrudd i ansiktet etter p-pille slutt, har hatt mye hormoner i ubalanse.

Nå først etter ett år ser det ut til at det roer seg ned.

Men dette er nok noe som varierer fra person til person vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 37c96...10e

Skrevet

Vurderer å sette inn spiral igjen. Tror jeg hadde ganske så bra hud da jeg brukte det før.

Hvor lenge tar det for hormoner ¨å "roe seg" vanligvis da? Er vel ikke noe standrardsvar på det kanskje, men noe gjennomsnittlig overslag finnes vel..;)

Skrevet

Det varte sånn ca 6 mnd. Men kom tilbake enda sterkere i neste svangerskap og ammeperiode.. Jeg reagerer tydeligvis veldig på hormonforandringer

Anonymous poster hash: f1f68...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...