AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg begynner å falle for en fyr. Han er så bra. Ved første inntrykket så var han ikke en fyr jeg trodde jeg kunne like på den måten, og da er det bare det ytre som talte. Han er en sporty fyr, objektivt ganske så kjekk / pen og jeg "rata" han umiddelbart som for attraktiv for meg, eller iallefall ikke "min type". Men så har jeg blitt litt kjent med han, og han er verdens mest sympatiske fyr, kjempe ordentlig/seriøs og samtidig klikker vi veldig på humorplanet - noe som er alfa omega for meg når det gjelder å få interesse. Vi har altså en kjemi og jeg tror vi er ganske like på noen områder, så jeg begynner å falle, men så er greia at han er så veltrent, og interessert i litt sånn ekstremsport og sånne type ting, noe jeg ikke er noe into i det hele tatt. Er redd for at han er for bra/kul for meg. Så da har jeg av en eller annen grunn hengt meg opp i at gutter som driver med sånt bare liker små snertne jenter som også driver med ekstremsport. At man må være helt lik han for at han skal like meg. Hvor mye ligger det i dette? Nå høres det ut som jeg er 16 år ellernoe, men vi er ganske mye eldre enn det... Anonymous poster hash: d9fc3...db6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Det er nok viktig å ha noe man kan gjøre sammen, men man trenger ikke å ha helt like interesser på alt. Jeg tror det kan være bra å ha litt egne ting også. Hvis han liker deg så mener han jo åpenbart at du er bra nok. Ikke tenk på det!Anonymous poster hash: 7a2c2...2e8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Typen min driver med ekstremsport, og han liker ikke små, snertne damer som driver med ekstremsport; han liker bare meg. Ikke tenk på det, høres ut som dere har det bra - go for it Anonymous poster hash: 77942...57a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Vet jo ikke om han liker meg da Altså, han misliker meg nok ikke, men ja. Uansett, greia er jo at jeg i utgangspunktet ser på han som ikke min type, men så har vi likevel en bra kjemi og alt sånt, så jeg blir kanskje mest overraska over at "fordommene" mine blir stilt til veggs. Anonymous poster hash: d9fc3...db6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Jeg tenker litt sånn som deg, og har nok opp gjennom årene gått glipp av menn fordi jeg trodde de var for bra for meg. Det er nok spesielt de veldig sporty jeg har skygget unna, fordi jeg trodde de ville synes at jeg var for lat. Og for enkelte er jeg sikkert for lat. Men tror nok at en middelvei er fint. Jeg kan fint dra på teltturer, padle kajakk eller gå lange skiturer, men ikke hver eneste helg. Så det spørs kanskje hvor ekstrem han er, er det hans eneste interesser eller liker han andre ting også? Og er du åpen for å ta del i lidenskapen hans eller vet du at ikke vil bli særlig interessert? Anonymous poster hash: 2624c...369
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Prøv! Ta en dag om gangen. Vær deg selv uten å snakke negativt om deg selv. Når du føler at han blir "for sporty", ikke snakk om hvor lat og håpløs du er f.eks. Men ikke lat som du er sporty heller. Deg selv altså. Da vet du at han liker deg for den du er og så får du bedre selvtillit! :-)Anonymous poster hash: 7a2c2...2e8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Jeg tenker litt sånn som deg, og har nok opp gjennom årene gått glipp av menn fordi jeg trodde de var for bra for meg. Det er nok spesielt de veldig sporty jeg har skygget unna, fordi jeg trodde de ville synes at jeg var for lat. Og for enkelte er jeg sikkert for lat. Men tror nok at en middelvei er fint. Jeg kan fint dra på teltturer, padle kajakk eller gå lange skiturer, men ikke hver eneste helg. Så det spørs kanskje hvor ekstrem han er, er det hans eneste interesser eller liker han andre ting også? Og er du åpen for å ta del i lidenskapen hans eller vet du at ikke vil bli særlig interessert? Anonymous poster hash: 2624c...369 Han er ikke ekstrem. Kjenner han ikke så godt enda da. Og det er absolutt ikke et problem for meg. Er vel mer det at jeg tenker at en "som han" ikke kam like en "som meg". Men det er jo kun basert på at jeg vet han holder på med litt sånn og fordi han er Kjekk. Vi har jo en bra kontakt og lik humor og alt:P men han er jo en generelt trivelig fyr da.Anonymous poster hash: d9fc3...db6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Han er ikke ekstrem. Kjenner han ikke så godt enda da. Og det er absolutt ikke et problem for meg. Er vel mer det at jeg tenker at en "som han" ikke kam like en "som meg". Men det er jo kun basert på at jeg vet han holder på med litt sånn og fordi han er Kjekk. Vi har jo en bra kontakt og lik humor og alt:P men han er jo en generelt trivelig fyr da.Anonymous poster hash: d9fc3...db6 Huff har dessverre funnet ut at han er enda morsommere og triveligere og mer bra. Haha. Nå faller jeg kjappere og blir enda mer usikker På om det er noe sjans håpløst siden jeg ikke har en eneste positiv opplevelse med kjærlighet Anonymous poster hash: d9fc3...db6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Huff har dessverre funnet ut at han er enda morsommere og triveligere og mer bra. Haha. Nå faller jeg kjappere og blir enda mer usikker På om det er noe sjans håpløst siden jeg ikke har en eneste positiv opplevelse med kjærlighet Anonymous poster hash: d9fc3...db6 I hvilken setting treffer du han? Ser du han ofte?Anonymous poster hash: f1a00...aa8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Når du føler det sånn så ville ikke jeg gjort noe fremstøt, men heller latt det være opp til han. Anonymous poster hash: 577bc...f31
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Når du føler det sånn så ville ikke jeg gjort noe fremstøt, men heller latt det være opp til han. Anonymous poster hash: 577bc...f31 Det er jo stort sett inni hodet mitt dette føles sånn. I virkeligheten så har vi knallgod kjemi, lik humor osv og man merker jo ikke at han har noen andre interesser. Det er bare fordi jeg vet at han trener litt og er litt sporty og glad i fart og spenning at jeg blir redd for at jeg ikke er noe for han. Selv om vi klikker kjempebra personlighetsmessig. Anonymous poster hash: d9fc3...db6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Merkelig fenomen egentlig, denne fyren og jeg; vi klikker sånn skikkelig bra egentlig. Lik humor, god tone osv. Jeg er ikke typen som føler at man "flørter" litt, men vi har gått ganske fort fra å ha en slag "profesjonell" relasjon til å ha fått en relasjon preget av litt mer personlig karakter. Og skulle jeg ha dømt han (dårlig ordvalg, men beste jeg kom på) kun ut fra den virkelige verden, og hvordan han er, fremstår og hvordan vi kommuniserer og hvordan jeg oppfatter han så hadde ikke dette vært noe issue. Men det som plager meg er at han SER ut som en annen type enn det som er min type, når jeg ser på f.eks instagrammen hans så SER han ut som en sånn type gutt jeg egentlig ikke liker. (bortsett fra at humoren skiinner igjennom også her). Ah, den digitale verden altså. Blir så fæl til å dømme. Anonymous poster hash: d9fc3...db6
Freaky Fly Skrevet 3. oktober 2013 #13 Skrevet 3. oktober 2013 Hvordan går det? er nok lett å "dømme" litt ja, men synes du absolutt skal gi det en sjans og se hvordan det går. Ikke sikkert han er ute etter noen helt lik som seg selv, og du på din side har jo muligheten til å oppleve nye, spennende han driver med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå