Gjest Xavia Skrevet 29. april 2004 #21 Skrevet 29. april 2004 Festlig med folk som gjør ting sånn litt utenom normen. Jeg synes kjole nr. 2 var den fineste av de tre. Skal du ha med hatt også?
Tantemor Skrevet 29. april 2004 Forfatter #22 Skrevet 29. april 2004 Festlig med folk som gjør ting sånn litt utenom normen. Jeg synes kjole nr. 2 var den fineste av de tre. Skal du ha med hatt også? Ja jeg vil ha hatt. Og bestemorstøvletter.
Catzy Skrevet 29. april 2004 #23 Skrevet 29. april 2004 Nummer 3 likte jeg best. Veldig morsomt bryllup! Catzy
Gjest MrsL Skrevet 29. april 2004 #24 Skrevet 29. april 2004 Kjole nr. 3 var penest synes jeg. Ps. Sendte deg en PM
Gjest Muslingen Skrevet 29. april 2004 #25 Skrevet 29. april 2004 Kjole nr 2 likte jeg best. Men nr 3 var også fin. Kjempespennende bryllup dere får. Lykke til!
Pip Skrevet 29. april 2004 #26 Skrevet 29. april 2004 Så artig! Synst det er befriande med alle som vel litt 'offstream', både når det gjeld kjole og stil ellers - det er plenty nok av 'like' bruder! Eg likte best kjole nr. 2. Og forresten - eg skulle likt å bli invitert til eit slikt bryllaup ein gong - det høyrest så artig ut! (Og dessutan ei kjempefin unnskyldning til å skaffe meg ein 'god gammaldags' westernkjole - er jo ikkje så ofte ellers ein kan gjere det... hehe) Lukke til med førebuingane - virkar som de har masse planlagt allereie, og eg trur det vert gjennomført og flott!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå