Tantemor Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Min forlovede og jeg skal gifte oss 25.juni 2005. Jippi!!!!! Og siden vi er i et westernmiljø skal vi også gifte oss i westernstil. Det blir så stilig! Se på linkene nedenfor og kom med kommentarer om hva dere synes. Vær åpne for utradisjonelle ting nå da... Favorittkjole nr 1: http://www.satnspurs.com/cgi-bin/makeProdP...ge.pl?pg=WD1200 Favorittkjole nr 2: http://www.satnspurs.com/cgi-bin/makeProdP...ge.pl?pg=wd1204 Favorittkjole nr 3: http://www.satnspurs.com/cgi-bin/makeProdP...e.pl?pg=WDC2709 Hans antrekk: http://www.sheplers.com/item.cfm?TID=05352...ode=0&VendorID= Hvilken kjole synes dere jeg bør velge???
Gjest lmari Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Så morsomt! ... det er tøft når folk tør å velge annerledes og ikke minst velge noe som står til deres interesser og personlighet! Jeg synes kjole nummer 2 var den fineste. Fortell mer om hva dere skal gjøre for å gjøre det til et western-bryllup, da!!
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Bortsett frå at eg ikkje har så mykje til overs for slik Western-stil, syn eg kjole nr 2 var finast!
Gjest Poirot Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Nr 2 eller 3. Ikke så glad i veldig blankt stoff, og det hadde ikke nr 2. Men nr 3 hadde veldig fin utringning. Artig med utradisjonelt bryllup! Hva mer har dere planlagt?
frosken Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Jeg likte best nr 2 Synes det er kjempestilig at dere setter deres eget særpreg på bryllupet på denne måten!
Isiselin Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Dette var jammen en forfriskende ide! Kjempetøft! Dere blir sikkert kjempepene. Jeg forelsket meg veldig i kjole nummer 3. Den var nydelig!!! :D
Saeria Skrevet 28. april 2004 #9 Skrevet 28. april 2004 Utrolig stilig, og en artig og personlig vri på bryllupsstilen. :D Personlig likte jeg den tredje kjolen aller best.
Scorpina Skrevet 29. april 2004 #11 Skrevet 29. april 2004 Hvis det er bestemt at brudgom skal ha den dressen - som jo bare var driiiittøff - så synes jeg kjole nr 3 passa best Kult med utradisjonelt bryllup Hva skal serveres forrresten? Cowboymat? Bønner og pølser?? Hehe...
Tosca Skrevet 29. april 2004 #13 Skrevet 29. april 2004 Jeg likte kjole nr. 3 best. De to første synest jeg såg så gammeldagse ut. Brudgommen kommer til å bli kjempestilig i antrekket sitt. Artig med noen som tør å gjøre noe helt annet.
aline Skrevet 29. april 2004 #15 Skrevet 29. april 2004 For den anledningen så hadde nok nr 3 vært mest rett etter min smak, men fant en her som jeg syntes var dritlekker: Brudekjole 4. og for en heeelt annen stil igjen, kanskje til forloveren? sjekk denne da!! Stilig med western-bryllup, artig, annerledes og utrolig bra miljø! Hva skal dere gjøre med reste? hvor skal dere ha det og skal gjestene også kle seg i western?
nessi Skrevet 29. april 2004 #17 Skrevet 29. april 2004 Jeg synes kjole nr 3 var finest, men likte også nr 2. Stillig idee! Gøy at folk gjør ting på litt utradisjoneltvis. Skal du komme ridende til kirken/vielsesstedet?
Gjest Madam Felle Skrevet 29. april 2004 #18 Skrevet 29. april 2004 Nr 1 var klart stiligst, og jeg syns det er topp at folk velger ting utenom det vanlige.
Tantemor Skrevet 29. april 2004 Forfatter #19 Skrevet 29. april 2004 Å så mange positive tilbakemeldinger! Jeg blir helt rørt altså. Vet ennå ikke helt hvilken kjole jeg skal velge, men har jo god tid.. Mange spør om opplegget ellers.. Vi gifter oss i kirke, og seremonien der blir ganske tradisjonell. Skal hyre en trompetist siden vi vil ha Trumpet Voluntary som innmars, og da ønsker vi også et soloinnslag midt i. (f.eks Air av Bach). Når vi er ferdige i kirka skal vi fraktes med hest og vogn til fotografering. Det skal muligens foregå inne på et museumsområde der det er mye gamle bygninger. Bildene skal vi ha i gammelbrunt. Det blir stilig. Selskapet skal holdes på Kvilhaugen gård. Det er som navnet tilsier et nedlagt gårdsbruk, men ligger ikke langt fra bykjernen. Ligger rett attmed Tyholttårnet i Trondheim for de som evt. kjenner til det... Disse lokalene er perfekt for temaet vårt. Det er jo et fjøs.. Vi dekorerer bordene med westernstasj og bordkortene skal settes i bittesmå sorte cowboy-hatter. Morro. Forloverne skal vi også kle opp i westernstil. Vil oppfordre gjester til å gjøre det samme. Men kan liksom ikke kreve det for det er jo litt vanskelig å få tak i slike klær. Bandet skal spille mye country, men også mer allround. Skal finne selskapsleker som er western. Kanskje rodeo? Maten blir med noe kjøtt. Oksestek eller noe. Kommer ikke på mer, gode tips mottas med takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå