Gå til innhold

hvordan få eksen til å føle savn etter meg?

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg har en eks, far til barna mine. Han dumpet meg da han møtte en annen. Han fikk barn med henne og de bor sammen. Jeg har hele tiden hatt SMS kontakt med han, men lurer på om jeg skal minimaltisere det og at han skal få se meg forsvinne litt slik han mulig får kjenne savn. For forløbig sier han at han savner meg ikke, vondt. Jeg har hatt kjæreste og flørter etter han, det ser ikke ut til å bry han. Hvordan ville dere forholdt dere ? Er bare så vondt å se han ikke savner meg engang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du at han skal savne deg? Og hvorfor vil du at han skal bry seg om at du har hatt kjæreste og flørter? Antakeligvis unner han deg lykken han ikke kunne gi deg, og du burde ønske det samme for han. En lykkelig far er bra for barna deres, og det samme er en lykkelig mamma, så du burde konsentrere deg om din egen lykke framfor å prøve å få han til å savne deg.

• Liker 2
Gjest trådstarter
Skrevet

Synes det var vondt at han valgte en ny dame fremfor meg etter 16 år i lag og to barn. Og trodde han ville savnet meg.

Skrevet

Hvordan ville dere forholdt dere ?

Jeg ville prøvd å gå videre hvis mulig. Du gjør nok deg selv bare vondt verre ved å bruke sånn energi på eksen.

• Liker 1
Skrevet

Ja, blir litt oppgitt av valget han tok. Nå sier han at det er nye dama han elsker og ikke meg men må ha litt kontakt pga våre barn, men må nok begrense kontakten for det er bare vondt ennå. Såklart bør jeg sikkert være glad på hans vegne som fant en ny dame han følte mer for, men ikke lett...

Skrevet

Ja, blir litt oppgitt av valget han tok. Nå sier han at det er nye dama han elsker og ikke meg men må ha litt kontakt pga våre barn, men må nok begrense kontakten for det er bare vondt ennå. Såklart bør jeg sikkert være glad på hans vegne som fant en ny dame han følte mer for, men ikke lett...

+1

Skrevet

Du behøver ikke glede deg over at han har funnet en ny kjærlighet, men du må akseptere at det er slik.

Han gikk fra deg fordi han ville noe annet, det er ikke så rart at han ikke savner deg da. Vondt? Absolutt, men brudd er vonde. Det er ikke uten grunn at skilsmisse ofte beskrives som "sorgen ingen snakker om".

Jeg tror du må jobbe med deg selv og se at det er fremtiden som før være i fokus, ikke fortiden. Om det innebærer et minimum av kontakt så er det kanskje vel verd det?

Lykke til!

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...