Gjest Respect Skrevet 28. april 2004 #1 Del Skrevet 28. april 2004 Hei! Jeg begynner virkelig å bli forbanna på lårene mine, som aldri ser ut til å bli mindre. Trener omtrent hver dag, dans, styrke og kondisjon, spiser normalt og drikker mye vann, omtrent to liter om dagen. Er ca 1,62 høy og veier 48 kilo. Beinbygningen er relativt spinkel og jeg er fornøyd med kroppen min bortsett fra lårene. Skulle så gjerne blitt kvitt det lille ekstra på sidene. Jeg er 22 år. Hva i all verden skal jeg finne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2004 #2 Del Skrevet 28. april 2004 Sykling og jogging er bra. Dessutan bør du prøve å gjere ein del styrkeøvelsar for lårmuskulaturen. Eit treningssenter kan hjelpe deg med program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Styrketrening kan kanskje gi deg litt for store muskler? Pass på å spesifisere at du ikke er ute etter størst mulig muskelmasse... Du bør kanskje satse på trening som gir sterke men "tynne" muskler. Typisk ser jeg for meg langdistanse løpere, syklister og svømmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 Vet det er mange som mener at BMI ikke altid herlt stemmer, men det er en god indikator og i følge dine mål så har du en BMI som tilsvarer undervektig. Tror ikke du har store lår jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #5 Del Skrevet 29. april 2004 Pilates ville kanskje være noe for deg? selv om jeg tviler på at du har så store lår som du sier, så kan pilates være med på å bygge lange, slanke muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 29. april 2004 #6 Del Skrevet 29. april 2004 Hva er pilates??? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 29. april 2004 #7 Del Skrevet 29. april 2004 De har blitt betydelig slankere etter at jeg økte treningsmengden. Mye fastere. Det jeg er misformøyd med er det lille ekstra på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå