Solsenga Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Hei! Jeg og kjæresten planlegger sydentur rundt midten av november. Vi trenger ikke allverden med aktiviteter, prioriterer heller å late oss på stranda og spise god mat. Noen forslag til hvor vi kan reise?? Ingen av oss har erfaring med sydenreiser, så å finne frem i jungelen av hoteller, flyselskaper og reisemål er utfordrende! Andre generelle tips og råd taes imot med stor takk! (Vi er 21 og 25, så et noe ungt miljø med noen utesteder skader ikke )
ekkoet Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Tror du må ganske langt sør for å få noe særlig temperatur så sent på året. Tenerife er en mulighet, er det sydligste av de "vanlige" sydenreisemålene, men i november er det ikke så veldig varmt der heller http://www.holiday-weather.com/tenerife/averages/november Det er vel heller ikke høysesong for turister og festungdom noen steder i november, så har tror ikke det vil være så veldig ungdommelig miljø de fleste steder. Når det gjelder hoteller må dere bare se på budsjett i forhold til hvor viktig det er med standard og beliggenhet, vanskelig å si noe utover det.
caroprins Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 En uke: Grand canaria enten Playa del Ingles eller Puerto Rico. Begge steder har strandliv. Playa har mer partyfaktor for yngre personer . Puerto Rico har et brukbart shoppingsenter med endel restauranter og barer og her finner man helst godt voksne folk. Ellers så har Grand canaria masse aktiviteter for enhver smak. Så har di Tenerife. Velg da playa des americas og områdene rett rundt da den siden av øya har best sommervær om vinteren. Er dere glad i dyreparker så ligger Loro Park på den andre siden av øya og er verdt et besøk. Lanzarote er rolig angående partyliv men har fine strender, er en vakker øy og har mye å oppleve. Fuerteventura har mye sand og bølger. Har bare vært innom her en dag. Kapp verde( star tour). Litt lenger en kanariøyene. Spennende kultur, god sjømat, flotte strender men ikke noe til uteliv. Blir vel mest utflukter her. Har dere 2 uker til rådighet så ville jeg gått for Thailand. Her har du fantastiske strender, god og billig mat, deilig temperatur, uteliv om man vil og spennende utflukter. Mexico, Aruba og Cuba er også steder med god temperatur, flotte strender og god mat. Har også vært i Mexoci og kan også anbefale det. Når det gjelder å finne turer så er det lurt å begynne med Star Tour, Ving og Apollo. Sjekk tilbudene på sidene deres og meld deg på nyhetsbrevet så får du hver uke inn gode tilbud på mail. Når du finner noe som ser ok ut så sjekk ut hotellet på trip advisor. Om det får brukbar kritikk der, datoen og prisen passer så er det bare å vente til salgstidspunktet starter og gå igang med å bestille. Som du sier så har dere liten erfaring med sydenreiser så jeg vil anbefale at dere reiser med charter. Pass på å bestille transport også fra og til flyplass på reisemålet.
Ada123 Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Vi skal til Gran Canaria i November.. Blir Playa del Ingles
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Hvis jeg var deg ville jeg satset på noe storartet Hva med en reise til Mexico? Det er fullt mulig å finne til en ok pris Anonymous poster hash: 337b4...666
Frøken Fips Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Gran canaria! ☀ Lowcostholidays har mye rimelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå